Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så ont i nacke och axlar idag... Måste sovit halvt runtvrängd inatt. Ska iväg till Herr Häst snart och känner motstånd i hela mig. En massagefåtölj hade varit skönt. Stretchar lite försiktigt.


Fina Linzan får fira med shåkeladtårta idag då iaf! :p
 
Nyss vaknat till liv för andra vändan. Fick ställa klockan på halv sju redan för det väntades karlbesök :p så jag fick ett morgonnyp iaf :up: av en annan upptagen karl haha :laugh: bara snabbt besök men gött ändå :rofl:
Och nu har den märkliga karln på kik som dumpade mig för exet skrivit :cautious::confused: svara eller inte:confused:O_o
Undra om jag ska göra våfflor, blev sugen på pannkakor när jag såg @Ninnurur bild men så tråkigt att steka :o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Min sambo blir 30 den 14 september, en torsdag. Har köpt en present men tänkte även bjuda ut han på middag samt har bokat privat spa i 2...
Svar
2
· Visningar
789
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
14 15 16
Svar
312
· Visningar
10 927
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 857
Senast: SiZo
·
Tjatter Det är mors dag på söndag och mamma fyller på onsdag nästa vecka. Hennes sambo fyllde nyligen och fick blombud med olivträd och någon...
Svar
7
· Visningar
1 080
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Lösa hundar
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp