Bukefalos 28 år!

Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast släpp den helt nu i 4 veckor! Nu är den inlämnad och du kan inte göra mer, njut av att slippa den istället ;)
Ja jag får väl göra det... ;) Jag är inte riktigt gjord för den här världen, jag vill veta nu helst... ;) Nåja jag får väl kasta mig över nästa delkurs istället... :cautious:
 
Vad gör man när man blir ensam hemma en fredagkväll? Jag sitter här och är totalt nollställd och vet inte vad man ska göra när man är ensam hemma?

Händer ju aldrig så detta är underligt!
 
Ja jag får väl göra det... ;) Jag är inte riktigt gjord för den här världen, jag vill veta nu helst... ;) Nåja jag får väl kasta mig över nästa delkurs istället... :cautious:
Du är inte den enda, dessutom kommer jag få csn så fort den är färdigrättad (och rätt osv) så det är tufft att vänta! Jag har ett svagt hopp om att min är färdig nästa fredag.
 
Du är inte den enda, dessutom kommer jag få csn så fort den är färdigrättad (och rätt osv) så det är tufft att vänta! Jag har ett svagt hopp om att min är färdig nästa fredag.
:D Jag väntar på att få betyget för uppsatsen också, men jag antar att även det kan tänkas dröja... :cautious: Fast de sa att de hade läst alla uppsatserna till ventileringen och det var ingen i våran grupp som behövde göra några kompletteringar så jag antar att det betyder att uppsatsen åtminstone är godkänd. :up:
 
Vad gör man när man blir ensam hemma en fredagkväll? Jag sitter här och är totalt nollställd och vet inte vad man ska göra när man är ensam hemma?

Händer ju aldrig så detta är underligt!

Generellt sett är jag ensam varannan fredag. Brukar äta något smaskigt, se på Doobidoo och sen några avsnitt av någon serie jag har på boxen.
 
Sitter och slöar framför datorn med en cider i handen. Valde mellan den och lite värktabletter. Om jag tar ett par till så sover jag nog i alla fall inatt!
 
Generellt sett är jag ensam varannan fredag. Brukar äta något smaskigt, se på Doobidoo och sen några avsnitt av någon serie jag har på boxen.

Grotta ner dig framför tvn med något gott godis och se program som du vill se! :D

Jag är ensam på dagarna men då sover jag för det mesta så detta är min sk vakna tid och då brukar jag alltid ha antingen särbon eller sonen hemma men ikväll blev jag sittande ensam.

Har godis hemma men ingen ro att sitta och titta på någon serie just nu :crazy:

Jag är lite knäpp, brukar ju roa mig med att städa med hög musik när jag är ensam ( nä jag städar och plockar inte enbart på torsdagar men det är då jag kör hela racet med damma, dammsuga, skura, byta sängkläder och tvätta ) men idag har jag inte ens lust till det :confused:

När jag storstädar så gör jag det oftast för att särbon ska komma och nu får jag nu ingen "belöning" för att jag städat :angel: det är inte lika roligt att nu... men sonens rum kan jag nog hugga klorna i nu när han inte är hemma :devil:

Skulle haft ett glas vin till bara.... undrar om mitt vita i kylskåpet fortfarande går att smutta på :D
 
Tänk så olika vi är. Jag har bott själv i drygt nio år. Det är jättetrevlig när det kommer vänner på besök men gud så skönt när de åker igen. Jag älskar att vara ensam och får lite panik av att ha folk omkring mig för mycket/ofta. Pratar dock massor i telefon ;)
 
Jag är ensam på dagarna men då sover jag för det mesta så detta är min sk vakna tid och då brukar jag alltid ha antingen särbon eller sonen hemma men ikväll blev jag sittande ensam.

Har godis hemma men ingen ro att sitta och titta på någon serie just nu :crazy:

Jag är lite knäpp, brukar ju roa mig med att städa med hög musik när jag är ensam ( nä jag städar och plockar inte enbart på torsdagar men det är då jag kör hela racet med damma, dammsuga, skura, byta sängkläder och tvätta ) men idag har jag inte ens lust till det :confused:

När jag storstädar så gör jag det oftast för att särbon ska komma och nu får jag nu ingen "belöning" för att jag städat :angel: det är inte lika roligt att nu... men sonens rum kan jag nog hugga klorna i nu när han inte är hemma :devil:

Skulle haft ett glas vin till bara.... undrar om mitt vita i kylskåpet fortfarande går att smutta på :D

Har du inget bra att läsa? Jag har böcker som måste tillbaka till biblioteket som jag inte har hunnit läsa än. Har du inga sådana böcker?
 
Blev uppsökt av en minst sagt obehaglig typ igår kväll. Kom hem från stallet o han stod och väntade på parkeringen. Han hade varit uppe i lägenheten och frågat efter mig några timmar tidigare enligt min sambo.

Tydligen ska jag ha sagt något om hans ex för över två år sen som hans nuvarande flickvän mådde dåligt över :confused: Jag stod i samma stall som exet för ett par år sen, känner varken honom eller nuvarande tjej (har sett henne rida några gånger, hälsat nån gång men aldrig mer än så).
Jag fattade inte vad det handlade om, men han krävde att han ska kontakta hans tjej och be om ursäkt, men absolut inte berätta att han varit här. Hela grejen var väldigt märklig.. Jag vet inte hur han fått tag på mej, varör det tagit över två år eller vad det hela egentligen handlar om. Hur ber man om ursäkt för det? "Hej. Vi har knappt sett varandra innan men jag kom på att jag sa nåt om din kille och hans ex för flera år sen. Sony 'bout that"?

Kan inte riktigt släppa det, mest för att killen inte kändes så stabil.. Kommer han typ slå sönder min bil och transport om jag inte gör vad han vill? :nailbiting:
Oj, hur hänger allt ihop? Visste du vem han var när du och exet stod i samma stall? Hans nuvarande, visste du att hon var tillsammans med honom? Hur känner du henne, eftersom du vet vad hon heter? Jag antar att han nämnde henne vid namn, eller visade han bilder??
Förlåt, om du har lust att reda ut nystanet för mig, så kanske man kan komma fram till något konstruktivt :)
 
3 diskbråck, sacroilit samt lite förslitningsskador i länden. Tjohoo, 40 år fyllda!
Oj det var inte roligt. Diskbråck känner jag igen, och det värsta är att man blir aldrig av med skiten.
Annars är det ju klassiskt med mensont, som ibland botas med alkohol. Det var därför som jag associerade till magen.
Hoppas cidern hjälper nu då :)
 
Har du inget bra att läsa? Jag har böcker som måste tillbaka till biblioteket som jag inte har hunnit läsa än. Har du inga sådana böcker?

Har massor med böcker jag borde läsa, ska nog göra det! Bra tips :D

Först ska jag nog dock offra mig att städa badrummet, har tänkt om... med tanke på värken i högra axeln så ska jag nog försöka städa med måtta och ta en sak per dag dom kommande veckorna istället så jag inte dör av värk :wtf:

Det är lite småroligt, alla vi 4 syskon är likadana städfreak :angel: Både jag och min storasyster älskar att städa och att ha det rent och fräscht hemma och storstädar en gång i veckan. Dom andra två har det naturligt storstädat hemma hela tiden men jag har aldrig listat ut hur dom går tillväga. Jag skyller allt på våran mamma som i sin tur faktiskt fått det från sin mamma.....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Min sambo blir 30 den 14 september, en torsdag. Har köpt en present men tänkte även bjuda ut han på middag samt har bokat privat spa i 2...
Svar
2
· Visningar
806
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
16 17 18
Svar
356
· Visningar
13 165
Senast: golit
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
10 199
Senast: SiZo
·
Tjatter Det är mors dag på söndag och mamma fyller på onsdag nästa vecka. Hennes sambo fyllde nyligen och fick blombud med olivträd och någon...
Svar
7
· Visningar
1 097
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp