Vad gör vi CLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har jobbat- och fått min skrivare att jobba genom att skriva ut remisser till en läkare som jag vill han går igenom och skriver vad jag ska skicka svar på (jag vet, han tycker nog att jag är en böld i röven nu... :D men jag är ledsen, det ingår i mitt jobb att vara en sån), och huuuuuuuur många "begäran om remissvar" som helst som skickades till olika ställen/mottagningar. I morgon fortsätter jobbet! Plus då att skriva remissvar på de jag fick tillbaka av en av mina läkare, rodda i frågan "är det Distanskontakt Via Video när läkaren tar över ett ärende av sköterskan i chatten/Flow och ska registreras som det så att VC får rätt summa pengar, eller ska det registreras som annat"? JAG borde veta svaret eftersom jag ju är den som lär upp alla andra! :rofl: :o Jag tror det är det, men jag tror jag måste sätta in mig i det lite.... Och DEN biten ser jag kanske inte lika mycket fram emot....

Och värmen har varit hemskare än hemsk i dag!!!
Sitter här i kväll med lite tung andning. Blir förvånad varje gång det inträffar, javisst ja, jag har ju ASTMA, det hade jag glömt!! Men medicinen fungerar, det märks, sällan mellan gångerna nu!
 
Dricker asgod och snygg suröl.
IMG20220816201800.jpg
 
Det bör man liksom inte göra, håller med. Dels för att man kan vilja spara dem till nästa lunch, eller så har man en anledning att lämna/slänga som handlar om att maten inte längre är bra. Helt gränslöst tänker jag.

Jag ville mest få klarhet i om det var det som åsyftas eller att man helt enkelt delar med sig.

På mitt jobb delar vi ofta med oss av både det ena och det andra i matväg :)
 
Tycker absolut ni ska meddela kommunens miljökontor vilken restaurang detta var och vad som hände. De kommer sannolikt inte göra något omgående, men det är bra att det finns i rullarna om det kommer in något mer om den verksamheten!
Ja det borde man väl egentligen göra.
Hade nog övervägt det om det hade varit min egna mat. Kanske inte spelar ngn roll men.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
952
· Visningar
50 917
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag satt vid datorn och lutade mig bakåt. Plötsligt blev jag jätteyr. Jag fick panik och rusade upp. Tänkte att jag behövde ta mig ut ur...
2
Svar
22
· Visningar
1 817
Senast: Wille
·
Mat Jag kan inte sluta fnissa... Öppnade nyss ett paket kex bara för att upptäcka att någon redan verkar ha tagit en tugga. Kexen säljs...
2
Svar
32
· Visningar
2 446
Senast: Ninnurur
·
Katthälsa Seven är jättehungrig jämt. Jag jobbade idag, hon fick frukost och sen blötmat när jag kom hem. Trots det skickade jag ner henne från...
Svar
4
· Visningar
227
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp