Bukefalos 28 år!

Störiga saker vi stör oss på, del 33

Ingen går att stoppa om så den passar?
Möjligtvis Albionen, den har suttit toppen på henne förr, men jag är i större behov av en hopp/allround just nu, och det går inte att värma om min L&R, och är tveksam om den går att padda tillräckligt, den är 103° och hästen är i nuläget strax under 90°. Tyvärr finns det inte så många som stoppar om sadlar häruppe heller. Ibland känns det hopplöst att ha häst i Norrbotten (eller Malmfälten iaf), fast det är nog mer min frustration som talar... 😅
 
Köparen som inte hämtade ut paketet med det hen köpt så jag fick hem det igen.

Och Vinted säljaren som jag köpt en regnjacka av. Vi har tydligen olika syn på vad mycket bra samt nyskick utan skavanker innebär. Så får göra en reklamation...

Ev att jag skulle kunnat ha den hemma som "skräpjacka" eller något liknande, men inte för 200 kr. Och jag själv skulle då aldrig ens kunna med att sälja den som den ser ut...
 
Världens segaste (när man trodde det var över liksom) magsjuka som nu verkar gått från sonen till mig lagom till att jag skulle iväg på kurs och se på häst :arghh:
Jag lider så med dig! Har en efterlängtad resa nästa vecka. Barnet berättar att ett barn spytt på skolan, själv vaknar han nu och säger att han inte mår bra. Jag pallar inte :arghh:

Inget har ju hänt än, men stressen… 😭
 
Minns när jag flyttade till Höör att jag hade 46 bananlådor med bara böcker. Sedan tillkom ju alla andra lådor med allt annat i! Herregud vad det var tungt att släpa på uppför trappor! Nu har jag sorterat sedan dess och har inte lika många böcker och de blir inte fler i samma hastighet som tidigare heller... tur det, om jag ska flytta, tungt att bära allt själv ju :D
 
Stör mig på att man väljer att fortsätta heta Roxette.

Eftersom Per Gessle skrev alla låtarna och är hjärnan bakom Roxette så tycker jag ju att han får göra som han vill med det. Om alla gnällspikar hade fått som de ville hade han ju fått pensionera sig samtidigt som Marie. Det är ju orimligt! Han älskar uppenbarligen sitt jobb! Hela processen från låtskrivande, till studio och till konserter.

Jag tror att Lena Ph kommer göra ett jättebra jobb! Nä, hon är inte Marie. Men det är ju inte det som är meningen. Hon ska vara sig själv och jag tror att det kommer bli jättebra!

Jag hoppas det blir konsert i Sverige som jag kan gå på!
 
Eftersom Per Gessle skrev alla låtarna och är hjärnan bakom Roxette så tycker jag ju att han får göra som han vill med det. Om alla gnällspikar hade fått som de ville hade han ju fått pensionera sig samtidigt som Marie. Det är ju orimligt! Han älskar uppenbarligen sitt jobb! Hela processen från låtskrivande, till studio och till konserter.

Jag tror att Lena Ph kommer göra ett jättebra jobb! Nä, hon är inte Marie. Men det är ju inte det som är meningen. Hon ska vara sig själv och jag tror att det kommer bli jättebra!

Jag hoppas det blir konsert i Sverige som jag kan gå på!
Jag har inte sagt att han inte får göra som han vill.
Jag har sagt att jag stör mig på det.
Möjligt att han har skrivit de flesta låtarna men för mig spelar det ingen roll då Roxette var lika delar Marie och Per.
Jag har inte heller någon åsikt om Lena även men det känns väldigt fel att de ska uppträda som Roxette.
 
Jag har inte sagt att han inte får göra som han vill.
Jag har sagt att jag stör mig på det.
Möjligt att han har skrivit de flesta låtarna men för mig spelar det ingen roll då Roxette var lika delar Marie och Per.
Jag har inte heller någon åsikt om Lena även men det känns väldigt fel att de ska uppträda som Roxette.

Nä, alltså han är verkligen hjärnan bakom Roxette. Han skrev alla låtarna. Marie var med på nån enstaka t.ex. "Watercolors in the rain" men rätt få. Hon skrev fantastiska låtar till sin egen solokarriär däremot.
 
Nä, alltså han är verkligen hjärnan bakom Roxette. Han skrev alla låtarna. Marie var med på nån enstaka t.ex. "Watercolors in the rain" men rätt få. Hon skrev fantastiska låtar till sin egen solokarriär däremot.
Fanns det inte en dansgrupp med en snarlikt namn för i tiden? Hade högg stats bland dansare om jag minns rätt.
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
113 147
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 185
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 840
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
121 362
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp