Vad gör vi CLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
All tvätt äntligen upphängd och det som var torrt är vikt och ska till sina rätta platser men det får vänta till imorgon. Kajsa har suttit som ett plåster på mig hela dagen ❤️ Hon har legat bakom mina fötter nu på soffan och snusat 😽

Plocka in i diskmaskin och duscha sen är det nog tack och godnatt för idag. Imorgon ska jag äntligen träffa Trule efter 8 dagar ❤️
 
Imorse vid 05 efter några calvados sa jag tvärsäkert till en granne som är arkitekt att det var ”tvär-lätt” att måla en tavla av en husvägg.
Idag fick jag äta upp detta… bokstavligen. Är i stånd att skjuta mig. Svetten rinner, händerna skakar och jag förbannar mig själv och hela livet typ 😆
GÖR PINAN KORT SKJUT MIG BARA?!
För ett dumt huvud får ....
 
Varit på min livs första allsvenska fotbollsmatch. AIK-Värnamo. Klart nöjd med att det blev 2-2 även om det ju var lite synd att Värnamo tappade ledningen två ggr. )I övrigt har helgen varit väl intensiv, tur att det är en ganska lugn dag på jobbet i morgon. Första dagen för de allra flesta så bar lite personalkonferens och eget arbete inför terminen. Måste väl förbereda ämneskonferensen på tisdag men det känns inte så jobbigt.
 
har haft ett långt samtal med ett av mina barn idag,
han var ledsen att det fans bara ett paket bacon och två egg hemma för honom och hans syster, men det fans en frys full med hundmat och över 300 burkar öl hemma.
han frågade om han fick flytta hem till mig.
jag sa att alla mina barn är alltid välkomna till mig.
jag sitter på nålar om han vill att jag ska åka ner och plocka upp honom.
 
En mysig skrittur barbacka I shorts ner till sjön och tillbaka till stallet medan sambon promenerade med 😍. Vattnet var skönt om än sjunkit i nivån 😕 och pållan hade nog gärna stått kvar en stund till och så skönt att slippa hästbromsarna!! Mysig sommarkväll med älskade hästen och älsklingen ❤.
Sent om sider efter stallet var det himla gott med tacos och svagcider efter dagens värme; borde inte äta så sent då jag riskerar att vakna av lite refluxhosta, precis som i natt men vad ska man göra när det är så förhjolat varmt ute till sent...!
 
Tar ett glas iskall chardonay och försöker vädra så gott det går. Kommer iofs ändå vakna i en svettpöl oavsett.
Min granne messade och ba "Törnis vad fan ska du ha på dig på intervjun imorgon, du måste se corporate ut".
Jag skickade denna bild:

B45EDF37-EEB6-4EAC-996D-9336CE5A778C.jpeg


Också exakt mitt mood efter att jag fått inside info om att en av gubbarna som ska intervjua mig sagt att jag verkade vara en sån där ”modetjej” (underförstått kanske inte knivskarp)
 
Tar ett glas iskall chardonay och försöker vädra så gott det går. Kommer iofs ändå vakna i en svettpöl oavsett.
Min granne messade och ba "Törnis vad fan ska du ha på dig på intervjun imorgon, du måste se corporate ut".
Jag skickade denna bild:

Visa bifogad fil 97829

Också exakt mitt mood efter att jag fått inside info om att en av gubbarna som ska intervjua mig sagt att jag verkade vara en sån där ”modetjej” (underförstått kanske inte knivskarp)
jag tror att din personlighet är mer än nog ovadsätt vilka kläder du råkar välja för mötet!
 
Tar ett glas iskall chardonay och försöker vädra så gott det går. Kommer iofs ändå vakna i en svettpöl oavsett.
Min granne messade och ba "Törnis vad fan ska du ha på dig på intervjun imorgon, du måste se corporate ut".
Jag skickade denna bild:

Visa bifogad fil 97829

Också exakt mitt mood efter att jag fått inside info om att en av gubbarna som ska intervjua mig sagt att jag verkade vara en sån där ”modetjej” (underförstått kanske inte knivskarp)

Ta med en kniv och motbevisa honom?


:devil:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
734
· Visningar
38 349
Senast: Sryoqwe
·
Kropp & Själ Jag satt vid datorn och lutade mig bakåt. Plötsligt blev jag jätteyr. Jag fick panik och rusade upp. Tänkte att jag behövde ta mig ut ur...
2
Svar
22
· Visningar
1 798
Senast: Wille
·
Mat Jag kan inte sluta fnissa... Öppnade nyss ett paket kex bara för att upptäcka att någon redan verkar ha tagit en tugga. Kexen säljs...
2
Svar
32
· Visningar
2 439
Senast: Ninnurur
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 996
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp