Vad gör vi CLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ta med en kniv och motbevisa honom?


:devil:

Tror det kan bli lite stel stämning?
Planen är att hålla låg profil för övrigt tänk moodboard:

D481C8B8-00DA-4AD2-B5AD-3B643A4B7987.jpeg
 
Har just blivit behandlad av sambon och ska sova. Sjukt trött efter att varit magsjuk hela natten och legat på badrumsgolvets klinkers för att jag inte kom upp pga ont i magen. Har lyckats äta skorpor och vatten nu iaf. Skönt att få kiro-hjälp efter natten på klinkers. :love: Festlig söndagmiddag! 😅
Hann iaf se hoppningen pga sjuk. :up:
 
Slösurfar för att lugna ner mig lite efter att ha tittat på först lagfinalen och sen den individuella finalen i VM-hoppningen (fast jag spolade en hel del mellan ekipagen alltså, jag såg inte alla 7 timmarna). Det positiva med att ha varit i princip helt utan mobiltäckning de senaste två dygnen är att jag hade noll koll på vad som hänt, och därför blev otroligt positivt överraskad denna afton :)

Kroppen känns trött, väderbiten och tillfreds på ett sånt där sätt som den bara gör efter massor av frisk luft och vi har haft det SÅ härligt på vårt lilla äventyr i nordväst :love: Jag skulle ljuga om jag sa att jag känner mig utvilad (den som säger att den sover bra i tält ljuger), men oj vad fint det var alltihop! Herr Labrador njöt också i fulla drag och har knappt gjort annat än att sova sen vi kom hem vid 15 :D
 

Bifogade filer

  • 20220813_205140.jpg
    20220813_205140.jpg
    95,7 KB · Visningar: 33
Slösurfar för att lugna ner mig lite efter att ha tittat på först lagfinalen och sen den individuella finalen i VM-hoppningen (fast jag spolade en hel del mellan ekipagen alltså, jag såg inte alla 7 timmarna). Det positiva med att ha varit i princip helt utan mobiltäckning de senaste två dygnen är att jag hade noll koll på vad som hänt, och därför blev otroligt positivt överraskad denna afton :)

Kroppen känns trött, väderbiten och tillfreds på ett sånt där sätt som den bara gör efter massor av frisk luft och vi har haft det SÅ härligt på vårt lilla äventyr i nordväst :love: Jag skulle ljuga om jag sa att jag känner mig utvilad (den som säger att den sover bra i tält ljuger), men oj vad fint det var alltihop! Herr Labrador njöt också i fulla drag och har knappt gjort annat än att sova sen vi kom hem vid 15 :D
Just det, och så fick vi se delfiner också! Massor! Det kom ett helt gäng i går kväll, precis lagom till att vi öppnat kvällsbubblet, och bjöd på värsta uppvisningen inte så värst långt från strandkanten. De stannade i säkert 10 minuter och hoppade och hade sig! Otrolig upplevelse som vi kommer att bära med oss länge!
 
Suck, skulle just gå och lägga mig när Megara rumpade sig över mattan och var på väg in under soffan. Som tur var så fick jag tag på henne och lyckades torka rumpan i badrummet och fick bort resten innan hon smet in under badkaret. Hon var inte särskilt glad om vi säger så.

Så nu måste mattan tvättas (igen) och jag har moppat golvet. Tyvärr finns det en miljon små skruvar av olika slag på mattan eftersom jag byggt dator på den. Så jag får vänta tills allt torkat och sedan skaka av den ordentligt. Yay. :meh:
 
Efter en helvetisk natt där jag först frös och fick klä på mig fleece och tre täcken för jag frös (feber antar jag. Måste köpa en febertermometer) och sen vaknade några timmar senare som en svettig uttorkad fläck eftersom jag sovit i 30 grader med fleece och tre täcken har jag faktiskt lyckats sova ordentligt ett par timmar nu :up:

Ska ligga kvar och se om jag kan somna om igen, annars ska jag nog ta en dusch snart och peta i mig frukost.
 
Inte kul med karensdag som anger att man inte orkar jobba i värmen men hög inomhusvärme tar på kroppen även hos friska och hemma är fruktansvärt varmt lixom på jobbet men på jobbet får jag inte svalka mig, inte ens vika upp byxorna över vristerna osv. Det märks att värmen tar på humöret för jag är smågrinig och grannarnas katter är plötsligt inte sams.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
932
· Visningar
49 929
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag satt vid datorn och lutade mig bakåt. Plötsligt blev jag jätteyr. Jag fick panik och rusade upp. Tänkte att jag behövde ta mig ut ur...
2
Svar
22
· Visningar
1 816
Senast: Wille
·
Mat Jag kan inte sluta fnissa... Öppnade nyss ett paket kex bara för att upptäcka att någon redan verkar ha tagit en tugga. Kexen säljs...
2
Svar
32
· Visningar
2 446
Senast: Ninnurur
·
Katthälsa Seven är jättehungrig jämt. Jag jobbade idag, hon fick frukost och sen blötmat när jag kom hem. Trots det skickade jag ner henne från...
Svar
4
· Visningar
221
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp