Vad gör vi CLXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Finns det någon maskin som plockar upp ogräs från en plätt med småsten/grus utan att sprätta iväg stenarna? :sneaky: Känner mest lust för att låta allt växa igen :grin:
 
Har precis packat upp paketet från Clas. Satte powerbanken på laddning och började veva på vevradion men njäe, har nog ingen lust att vevladda den om jag inte måste, så den får vänta på sin tur (har bara en laddkontakt med USB-A-port).
Ficklampan jag köpte verkar mycket bättre än den jag köpte förra året. Det är bara att inse att man får det man betalar för ...
Ser på Grand Designs men snart blir det Efter Fem.

Justja! Har Trocadero! :d
 
Vill ta ett glas vin och äta ostbågar. Men jag ska köra bil sen, och om jag äter upp ostbågarna nu har jag ju inga till sen.

Så istället äter jag en torr apelsin som legat i min väska i typ två veckor. Inte riktigt samma tillfredsställelse.
 
Helgen är här efter 12 dgr jobb med alla känslor representerade.
Har ätit paj och sängen är renbäddad.
Så nu ska jag snart krypa ner!
Löningsdag men pengarna sa swosch. Köpt konfasmycke till mitt syskonbarn och tagit ut pengar till henne och min elev.
Mamma fyller jämt så har tagit ut öronmärkta pengar, köpt presenter och bästa champagnen.
IMG_2094.jpeg
 
Har fått och hängt upp min silverduk framför fönstret idag... :) Det som slog mig som intressant var hur gles den är. Jag trodde nästan att den skulle mörklägga rummet, men den släpper igenom mycket ljus. Förhoppningsvis reflekterar den bort värmen, som tanken är....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
67 495
  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
76 013
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Jag har haft mycket tankar om livet på sistone, sannolikt för att det förändrats mycket på kort tid men också för att jag upptäckt att...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
2 817
Senast: movi
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
66 173
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Uppdateringstråd 29
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp