Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? CXLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska börja käka antiinflammatorisk kost. Fick hjärnsläpp och käkade ett ägg till frukost. Kommer fortfarande inte på ngt annat att äta 😅 borde dock käka ngt mer om jag ska gå ner och måla
Tre ägg? :p:idea:

Lite sent för andrafrukost nu, och såg ditt lammracksinlägg, men tre ägg skulle kunna vara världshistoriens bästa frulle. Omelett, stekta (i kokosolja eller ghee eftersom all annan olja är gaaaaaaalet inflammationsdrivande såklart🤷‍♀️), kokta, kokta o mosade med smör eller ja ghee då för anti. Toppa med lite getost och ruccola och smaklöken blir glad.
 
Tre ägg? :p:idea:

Lite sent för andrafrukost nu, och såg ditt lammracksinlägg, men tre ägg skulle kunna vara världshistoriens bästa frulle. Omelett, stekta (i kokosolja eller ghee eftersom all annan olja är gaaaaaaalet inflammationsdrivande såklart🤷‍♀️), kokta, kokta o mosade med smör eller ja ghee då för anti. Toppa med lite getost och ruccola och smaklöken blir glad.

Ska inte äta mejeriprodukter så smör och getost lär gå bort 🥲🥲

Jag hatar verkligen ägg inser jag 😆😆
 
Har tänt brasan i kaminen och ljusen på bordet. Mysigt :) ! Hunden tycker också det, och han har krupit ner i hundsängen precis bredvid kaminen. Har tagit mig ett varmt skumbad också, så nu är jag både ren, varm OCH dessutom mätt när jag sitter här i mitt favoritsoffhörn..... :D
 
Värmer mig lite efter maten. Körde A till ridlägret och ringde @Houdinie på vägen hem. Hon var/är krasslig så jag åkte och mockade åt Ambres, det var ju ändå på vägen och jag saknade honom, faktiskt :heart Var dock inte riktigt klädd för det så jag blev lite kylig! Nu blir det en timme av Don't look up innan det är dags att åka och hämta barnet igen :up:
 
Käkat grillat lamm och tar ett glas högst antiinflammatoriskt RÖDVIN 😆
Tänkte umgås med barnen (eh ja katterna) men de ligger på loftet, UNDER täcket och sover 😴 och orkar tydligen ej komma ner.
Känner mig sjukt dissad 🥲
 
Vore kul att höra från SOS Alarm, men antar att det går under sekretess i Sverige och aldrig får släppas. Inte ens en skriftlig version.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 172
Senast: Acto
·
Tjatter På grund av brist på ork tror jag att jag kommer att fira jul med katten i år i min stuga istället för med familjen på en annan ort. Men...
Svar
11
· Visningar
662
Skola & Jobb Hej, Jag har sen ett år tillbaka varit sugen på att byta jobb. Sökte därför en tjänst som jag blev intresserad av. Var på intervju och...
2
Svar
33
· Visningar
2 841
Senast: Dorinda
·
Hundträning Jag jobbar på ett mindre kontor, vi är fyra sammanlagt på arbetsplatsen. Jag jobbat administrativt och sitter mest på kontoret, de andra...
Svar
6
· Visningar
1 203
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Stänger du toalettlocket?
  • Vardagspusslet - Airfryer
  • Vad gör vi? Del CXCVII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp