Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? CXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lyssnar på nån som borrar i fasaden, han har hållit på skitlänge, undrar var det är för nåt. :confused:
Hade tänkt gå ut kl 9 men sköt fram det till kl 11 och sen till kl 13. Nu är kl 12:50, ska jag skjuta fram det till kl 14?
Är trött. Vill sova. :(
 
Examinationen gick bra tror jag kändes så iaf, bara rapporten kvar sen är denna termin klar 😬 Nu mocka lite hästskit, behövde komma ut och strålande sol och minus 8 grader så ska inte gnälla 🤷🏻‍♀️ Bara jäkligt trött och ännu tröttare blev jag när jag såg nästa veckas schema för kursstarten förstår inte hur de tänker att vi ska hinna läsa allt när vi sitter med två andra examinationer redan ...
 
Alltså, hur? 🤣🤣

67E5E5A4-D4A3-4C5D-9536-B6162CA6121D.jpeg
 
Extremt seg och lätt hängig efter två nätter med halvkass sömn. Sitter och stirrar på jobbdatorn utan att få något gjort alls. Hade jag inte haft ett besök kl 15 så hade jag flexat ut.
 
Det åkte förbi en stor maskin med skopa på länsvägen. Tänk om den hade kunnat stanna och ägna en minut åt att skotta bort plogvalen vid min infart.

jag har skottat, men orkade bara en smal gång ut dit och sedan tog jag slut. Lär nog inte få någon post i lådan innan jag skottat bort plogvallen.

Har även slut på idéer om vem jag skulle kunna fråga. Grannen med största, flesta maskinerna är ingen trevlig typ. Vill eg inte ha så mycket med hen att göra.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Varför kan inte människor gå i ide, när högt utvecklade djur som björnar, kan? Någon läkare/biolog som kan förklara? Visst vore det...
Svar
14
· Visningar
702
Senast: Otherside
·
Trädgård & Växter Jag har ett fritidshus där jag i nuläget har pelargoner. På sommaren står de ute eller i fönstren, på vintern står de i ett fönster utan...
Svar
13
· Visningar
624
Senast: Luff
·
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
315
Senast: Törnrosa
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 857
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp