Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? CXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tog en pn. Nu är jag hungrig, bara ätit frukt idag. Ska äta yoghurt.
Bokade av tandläkartiden nästa vecka, har ingen lust att gå och är vuxen så då får man bestämma själv, sådeså! Funderar även på att byta mottagning.
 
Matar tiggande trutungar! :love: :love: :love:
Bebbiis.jpg


Tanken var att mata duvorna, men så kom dessa raringar och var besvikna på att det inte fanns ngt till dem, de ville inte ha havre/korn/råg/vete-grynen så jag fick gå och köpa räkor till dem istället :rofl:
 
Mår lite illa och har förlamningsont i ryggen. I samma veva hävdar UPS att de levererat ett paket till jobbet på en dag då jag var på plats och hävdar att jag har skrivit på. Jag har dock inte skrivit på och jag har inte tagit emot något paket. Nu är en orimlig kollega orimligt arg och hävdar på ett ytterst orimligt sätt att jag ska betala in 7000 på hens konto som hen sedan kan lägga in på sitt budgetkonto och köpa nytt paket för 🤦‍♀️
Orimliga kollegan prickade dock helt fel dag att hålla på och fjanta sig (jag är ett pms monster i dag) och nu har det tagit hus i helvete på jobbet där halva jobbstyrkan är med och tjafsar fram och tillbaka i en mailtråd.
Här sitter pms monstret och... myser? lite över att alla verkar vara lika griniga som jag? :angel:🙈

Ska gå ifrån eländet och dammsuga i stället, så kanske smärtan i ryggen kan lätta en aning också. :idea:
 
Borde skriva rapporten men små sneglar på Judge Judy ( älskar henne 😂✌ ) och lyssnar på vaktmästaren som försöker laga vår toalett som är gammal som gatan och borde ha kastats ut för länge sedan 🙄
 
Jag MISSADE min fiskleverans! Fy farao vad jag känner mig som en rövhatt! :arghh: De har alltid kommit på eftermiddagen förut och jag var knappt ute en timme med hundarna. De stod och väntade trettio minuter innan de åkte, och nu är det kört!
Vilken idiot jag är, vilken absolut askass timing! EN timme på hela dagen och jag väljer just den.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Varför kan inte människor gå i ide, när högt utvecklade djur som björnar, kan? Någon läkare/biolog som kan förklara? Visst vore det...
Svar
14
· Visningar
711
Senast: Otherside
·
Trädgård & Växter Jag har ett fritidshus där jag i nuläget har pelargoner. På sommaren står de ute eller i fönstren, på vintern står de i ett fönster utan...
Svar
13
· Visningar
650
Senast: Luff
·
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
322
Senast: Törnrosa
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
7 039
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp