Vad gör vi CXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast ett par fina byxor och blus borde väl ändå duga om du känner dig mer bekväm då, männen lär väl ha byxor?

Nu gillar jag klänningar, men avskydde jag det skulle jag inte haft det på mig. Men ja, alla gör vi våra val. 😅
Hade helst gått i pyjamas om jag fick typ! Hatar att klä upp mig överhuvudtaget. Trivs bäst i mina skitiga stallbyxor 🤨 Äsch man får bita ihop ibland.
 
Har hittat ett jobb jag funderar på att söka. Känner mig dock som en svikare om jag byter arbetsplats.
Sök!
Man kan alltid säga nej om det inte verkar vara tillräckligt bra när man väl fått jobbet.

Känna dig som svikare ska du överhuvidtaget inte göra om du byter.
Det är väl bättre att jobba med något du trivs med.
Jag kommer ju byta jobb, och jag lämnar många kollegor som skulle vilja och behöva ha mig kvar. Men jag äts upp av hur det blivit där just nu, och in trivsel är faktiskt viktigare än att stanna för deras skull...
 
Sök!
Man kan alltid säga nej om det inte verkar vara tillräckligt bra när man väl fått jobbet.

Känna dig som svikare ska du överhuvidtaget inte göra om du byter.
Det är väl bättre att jobba med något du trivs med.
Jag kommer ju byta jobb, och jag lämnar många kollegor som skulle vilja och behöva ha mig kvar. Men jag äts upp av hur det blivit där just nu, och in trivsel är faktiskt viktigare än att stanna för deras skull...
Trivs ju på mitt nuvarande jobb egentligen men cheferna förstår inte att vi hinner inte med alla uppgifter som de lägger på oss. Är väldigt mycket städning och administration, och nu har de lagt på oss att aktivera de boende trots att vi har en aktivitetsledare anställd.
Då kan jag lika gärna använda min högskoleexamen och arbeta endast med administration.

Kommer dock sakna de boende, särskilt tanten jag är kontaktman för.
 
Trivs ju på mitt nuvarande jobb egentligen men cheferna förstår inte att vi hinner inte med alla uppgifter som de lägger på oss. Är väldigt mycket städning och administration, och nu har de lagt på oss att aktivera de boende trots att vi har en aktivitetsledare anställd.
Då kan jag lika gärna använda min högskoleexamen och arbeta endast med administration.

Kommer dock sakna de boende, särskilt tanten jag är kontaktman för.
Det där med att ösa på administration verkar tyvärr ske lite överallt just nu.
Överhörde delar av ett teams möte en nuvarande kollega hade idag. Och de verkade ha planer på att försöka ösa på ännu mer sånt på mina stackars kollegor..
Jag har nedräkning tills jag inte behöver vara där längre kan jag säga..
 
Kanske att du är liiite för snabb i svängarna för min smak, 20 gånger låter lite för lite men å andra sidan så uppvisar du ju samtidigt att du är medgörlig som granne etc.

Obs. vill understryka att jag är seriös när jag tycker att det är rimligt att lyssna sönder en låt, det är så jag lyssnar på musik!!!

Haha ja en får ju hitta ett mellanting 😂😂
 
Min tränare hade stort skägg och såg allmänt vild ut, gillade det 😄 Sen en dag hade han bara rakat av det🥺

Särbon gjorde det första sommaren vi var ihop (jag hade bara nämnt "Undrar hur du ser ut utan skägg" och så rakade karleländet av det!). Jag sa åt honom att jag kommer aldrig att lägga mig i hur han ansar sig och att jag älskar honom oavsett hur han ser ut... men att jag STARKT rekommenderar att han inte gör om det! Han höll på att garva häcken av sig :rofl:
 
Har en vän på fb som nyligen separerat från sin man med barn osv. Hon lägger nu ut massor med kärleksförklaringar till sin nya, det gick dels väldigt fort, dels tycker jag det är lite… tidigt (?) att basunera ut det på Facebook efter så kort tid. Kanske är jag bara trångsynt 🤷‍♀️

Det är alltid för tidigt! Det finns en PM-funktion god damn it! 😆
Tänker att det är en klassisk boomer-grej att typ basunera på FB? Även att tagga motparten typ ” myskväll med my love *insert tagg* (de enda som kommenterar är berörda 🤣
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
983
· Visningar
51 850
IT & mobiler Jag har äntligen fått en ny telefon och har gjort överföringen mellan nya och gamla. Jag har inte satt i nya SIM kortet eller...
Svar
11
· Visningar
375
Senast: sweep
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 436
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp