Vad gör vi? Del CLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
På jobb och känner mig extremt nere. Funderat sedan i morse på varför jag känner så här och landat i att det är min sedvanliga nedstämdhet som inträffar när ridskoleterminen är slut.
Det suger :arghh: Blir alltid såhär ochså håller det i sig 2 månader innan jag kommer tillbaka till normalt.
 
Lyxjobbat. Morgonens första 2 och en halv timme avklarat.
20220607_081753.jpg
 
Det ringde på dörren :eek: tänkte det var brevbäraren med dna-kitet så måste öppna. Jag var inte presentabel. Ehum … hade bara underkläder och yllesockar på mig så drog på mig en tröja och drog ner den framtill och lutade lite framåt så tröjan täckte lite mer. Hann inte få på mig byxor.
Jo det var brevbäraren med dna-kitet. Undrar om han märkte nåt? :o
 
På jobb.

Trött men glad och ledsen på samma gång. Nya hästen kommer ikväll. Massor att förbereda och javisst spännande.

Väntar samtidigt på att veterinären ska ringa upp och så ska vi bestämma för avlivningen av Torsten.

min hjärna kna inte riktigt smälta allt på en och samma gång så känns som om jag går runt lite på paus.

Godis sugen som satan är jag också men hart inget godis i närheten inte ens en dricka så får snällt vänta tills jag slutar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
791
  • Låst
Tjatter Ny tråd. Hoppas jag hann först nu ...
100 101 102
Svar
2 032
· Visningar
111 565
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
11 12 13
Svar
251
· Visningar
5 809
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
2 850
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp