Vad gör vi? Del CLXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag avskyr att åka tåg.
Vårt tåg skulle gå från Lund 9.18. Just nu är estimerad avgångstid 10.05. Det kommer innebära att vi missar vårt byte i Mjölby. Kul sätt att fira nyår :banghead:
Tåget skulle kunna vara en sådant trevligt sätt att färdas på - typ som man får se i reklamfilmerna ;) - men tyvärr är det ju långt ifrån alltid det fungerar som det ska.... :(
 
Beställt födelsedagspresent till mor, hoppas de hinner komma under nästa vecka. Annars kör vi väl allt fördröjt, julklappar i januari och present i februari 🤷‍♀️ Inget har ju ändå inte blivit som planerat på sistone!
(hon fyller 9/1)
 
Precis vaknat. Ska bada Humla och sen packa för att åka till stugan och fira nyår.
Håll gärna tummarna för att höglöpet ska vara över så jag kan ha båda hundarna kvar i stugan med mig 🤞
Humla tyckte höglöpet var över, men Sparven var inte övertygad, så Humla fick åka med föräldrarna hem och nu sitter jag ensam i stugan med en jättestressad Sparven :(
 
Nu kollar jag på tour de ski. Alltid något.

Vi kommer sitta kvar på tåget till Norrköping, istället för att byta i Mjölby, och så får mina föräldrar hämta oss där. Blir givetvis försenat och jobbigare att åka bil än tåg men vi kommer iaf fram.
Får hoppas ifrån att jag får tillbaka pengarna sedan. Inte för att resan var så dyr men ändå.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon Jag har en mopedbil js60, den var på service för en vecka sedan där allt kollades etc. Men idah när jag åkte hemifrån (-18) så började...
Svar
5
· Visningar
389
Senast: Tranan
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
67 494
Samhälle På facebook idag dyker det upp artiklar från bland annat Aftonbladet och Expressen om att alla invånare i landet behöver börja förbereda...
19 20 21
Svar
405
· Visningar
18 750
Senast: Cambrie
·
  • Artikel
Hästnyheter Med tanke på köldsmockan som gripit tag om stora delar av landet efterfrågade vi hur ni läsare gör för att hjälpa både hästarna och oss...
Svar
0
· Visningar
120
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp