Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CLXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma från akuten. Jodå det hade behövt sys. Igår.
Nu fick de nöja sig med strps och noggranna förmaningar om att kontakta vården om det blev det minsta varmt, rött, svullet eller varigt.

Avkomman sa åt mig att tänka efter nästa gång och åka in direkt. Det sa vården också. Bättre åka in i onödan än försent....
Jaja, jag hör. Men jag är ju frisk och oskadad ju..... :o
 
Hemma från akuten. Jodå det hade behövt sys. Igår.
Nu fick de nöja sig med strps och noggranna förmaningar om att kontakta vården om det blev det minsta varmt, rött, svullet eller varigt.

Avkomman sa åt mig att tänka efter nästa gång och åka in direkt. Det sa vården också. Bättre åka in i onödan än försent....
Jaja, jag hör. Men jag är ju frisk och oskadad ju..... :o

Inbillningsfrisk :D
 
Hemma från akuten. Jodå det hade behövt sys. Igår.
Nu fick de nöja sig med strps och noggranna förmaningar om att kontakta vården om det blev det minsta varmt, rött, svullet eller varigt.

Avkomman sa åt mig att tänka efter nästa gång och åka in direkt. Det sa vården också. Bättre åka in i onödan än försent....
Jaja, jag hör. Men jag är ju frisk och oskadad ju..... :o
Jätteoskadad va? Eller kanske inte om du behövde sys. Älskade envisa tanten ta hand om dig så vi kan ses typ nästa år eller så ❤️
 
Tidig morgon och jag ar riktigt vaken sedan 3 am. 😳 I dag har jag en hel del att gora ... MEN ... det ar sista dagen innan "spring break"! Jag jobbar hela nasta vecka ocksa, (eller det mesta av veckan) men jag satter mina egna tider och hur mycket har har lust att gora. Det har lovet ar verkligen efterlangtat!
 
Har precis kommit hem från optikern, hämtat mina linser men är inte riktigt helt nöjd. Tror jag behöver byta dem. ser inte riktigt så bra som jag hoppats med dem.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
7 071
Senast: BernT
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
495
Senast: astronaut
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 173
Senast: Acto
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
12 246
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp