Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CLXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Spenderbyxorna är nu tomma. Uj vad pengar jag gjorde åt på väldigt kort tid. Och då köpte jag inte ens allt jag ville ha :angel:
Nu blir det knäckebröd resten av månaden. Nä så illa är det inte. Men det blev rätt mycket mer än budgeterat.

Plus att jag klickat hem ett växthus för 30k. Visserligen planerat men ändock.
 
Ledig idag. Eller rättare sagt första dagen på min tredagars ledighet. Från alla jobb.
Jag vet inte när det hände sist... :nailbiting:

Just nu tvättar jag och äter frukost.
Pappa ringde nyss och berättade att han och min bror satt på Landvetter och skulle snart ta flyget till Kanarieöarna. Inte avis alls.:angel:
Blev dock påmind om att jag skulle ju ha bokat tid för nytt pass+id för längesedan. Måste ta tag i det. Känns lite ostabilt att bara ha ett körkort som ID hemma...

Får se vad jag hittar på resten av dagen.

Jag körde med livrem och hängslen. Jag fixade först ett nationellt ID när de var billiga och de gick att få snabbare än ett pass och fixade sedan ett pass också :D
 
Spenderbyxorna är nu tomma. Uj vad pengar jag gjorde åt på väldigt kort tid. Och då köpte jag inte ens allt jag ville ha :angel:
Nu blir det knäckebröd resten av månaden. Nä så illa är det inte. Men det blev rätt mycket mer än budgeterat.

Plus att jag klickat hem ett växthus för 30k. Visserligen planerat men ändock.
Vad blev det för växthus :)
Jag behövde ett större har jag upptäckt nu :cautious:
 
Jag körde med livrem och hängslen. Jag fixade först ett nationellt ID när de var billiga och de gick att få snabbare än ett pass och fixade sedan ett pass också :D
Jag var påväg att passa på när det var billigt. Men kom aldrig så långt. :angel:
Hade förvisso varit bra om jag gjort IDt tidigare så det blir lite utspridda datum... Blir både hängslen, livrem och körkort här. :D
Varför bara ha ett idkort när man kan ha tre?
 
Varit i stallet och myst med mina fina hästar. Hann inte dit innan regnet började, så ponnyn fick fortsätta vila. Hon var väldigt nöjd med det. ;) Jag mockade medan de åt extra hö och sedan fodrade jag middag. Hoppas det blir uppehåll snart, jag vill ha varm vår med ljumma vindar...
 
Femhundrasjuttiotolv :meh: Megara lyckades ta sig in i lådan där jag har en påse Dreamies som jag använder för att ge henne Dreamies snabbt när jag klipper klor. Smask, smask, smask. En massakrerad påse och nöjd katt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
7 138
Senast: BernT
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
508
Senast: astronaut
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 190
Senast: Acto
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
5 406

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp