Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CLXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tog sovmorgon. Har rejäla mörka ringar under ögonen och ser riktigt sliten ut men, men det är tydligen så man ser ut numer.

Ska straxs iväg på kundbesök. Startade hem,ifrån idag och har hunnit dammsuga hallen och trappan. Nu lite frukost innan bilen rullar.

Solen skiner så blir nog en bra dag detta.
 
Jag har haft sovmorgon för första gången sedan hedenhös (känns det som). Mycket välbehövligt! Nu sitter jag fortfarande i pyjamas och har svårt att komma igång. Kan någon ge mig en spark i baken?
good-goodfellas.gif

:angel:
 
Behandlad av naprapaten och diagnosticerad som omusklad med stel röv.

Tryckt på, masserad, och vriden. Återbokad om 14 dar. Ordinerad att variera positionen framför datorn, och att träna mer för att få starkare bål.

Det lät på henne som om jag kommer att överleva, och jag fick en dos berättelser om alla kontorsråttor som kommer med smärtor som är självskapade. En ganska barsk kvinna men tydligt och klart budskap iaf!

Hoppas att det ska börja släppa snart. :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
7 126
Senast: BernT
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
501
Senast: astronaut
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 189
Senast: Acto
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
12 356
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Lätt E
  • Servering på tävlingar

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp