Vad gör vi? Del CLXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hann inte ta rast och kom ifrån jobbet en halvtimme senare än vad jag slutar.
En sån dag…
Nu tittar jag på trav från Färjestad och och snart är det Swe mot Mumin!
 
Så frustrerande, vet inte vilken storlek av byxor jag ska beställa. Är så helt beroende på snittet och kommentarerna hjälper inte, enligt vissa är de större än storleken och enligt andra är den mindre än storleken. Hur gör ni andra när ni är osäkra? Att köpa två och skicka tillbaka en känns inte bra, särskilt eftersom det varit så mycket skriverier om att returer slängs även om de är oanvända.
 
Fick igång min dator, känner mig teknisk 😁 Riktigt nöjd! Tänker inte jobba hemma på rutin men vid behov kommer det absolut fungera!

Och som nörd tycker jag mycket om min nya dator 💕

IMG_0265.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Torp på ca 70 kvm. Låg takhöjd. Kamin finns, och köksfläkt ansluten till skorstenen. Badrumsfläkt finns, samt fönster i badrummet...
2
Svar
31
· Visningar
1 859
Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
692
Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 239
Senast: hollypolly
·
Kropp & Själ Fyll gärna på med era glömska stunder. :p Idag för nån timme sen skulle jag stänga fönstret pga att det blev för kallt. Tänkte att jag...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 752
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp