Vad gör vi? Del CLXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dricker kaffe och läser Mikael persbrandts bok, eller ja just nu tog jag en paus. Vi var iväg förut på stadens nationaldagsfirande och jag tror att det kanske får bli dagens utevistelse för jag är trött. 3 dagar att jobba denna vecka som tur är :up:
 
Jag tinar upp mig i en varm bil efter att ha badat. 🥶 Det är nog första gången (iaf i vuxen ålder) jag doppat mig i en sjö före midsommar!
I "den kalla sjön", dessutom. Den är väldigt djup och värms upp sent, men det är där vi har bäst bad för hund och människa kombinerat. Och bra vatten!
Några andra hundbad är så sunkiga att jag inte skulle komma på tanken att bada just där. Bara en massa vass, sjögräs och äckel.
 
Vi har varit i min favoritskulpturpark idag för att bland annat se skulpturer av AI Wei Wei. Fantastiskt som vanligt!

20230606_125536.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 042
Senast: cassiopeja
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 679
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 453
Senast: Migo
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 689
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra blötmat
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp