Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har effektiviserat det hela med att säga att jag gillar bra musik och inte dålig :D
Tidig musik (sakral och profan), olika klassiska stilar, jazz, death metal, folkmusik, techno osv osv.
Samma här. :p Hatar frågan "vad lyssnar du på för musik då?" Man ba vad menar du? Just nu? Vad lyssnade jag på sist? Eller kanske vad jag har snöat in på just nu? Vad ska man svara liksom 🤷‍♀️
Kan liksom växla från Allan Edwall till Amon Amarth till Lucinda Williams till Einaudi när jag lyssnar på musik.
 
Jag har samma här. Har till och med hört att jag ju egentligen inte är vuxen för att jag inte har gjort alla de där sakerna. Främst festandet och supandet.
"Du måste ju vara världens tråkigaste människa, gör du inget din mamma inte tillåter?" var det en som sa till mig en gång när jag varken ville med ut och festa eller hjälpa någon kompis kompis stjäla sin pappas bil så de kunde åka någonstans? oklart vad planen var. Jag typ eh min mamma har exakt 0 regler för mig att följa? Jag tycker bara dina planer låter jättetråkiga. 🙄

Även om jag säkert verkat kaxig och självsäker i mina val är det jätteofta jag undrat vad som är fel på mig. Sett mig själv som för feg, korkad, trist, fel, missat gigantiska delar av uppväxten, osv just på grund utav att jag inte var med på alla dessa saker.
Händer än i dag att jag typ tänker att jag aldrig växt upp och inte egentligen är vuxen?

Men som sagt, det är egentligen korkat att känna så :) Så jag jobbar på det där att acceptera de val jag gjorde när jag var yngre.

Obs nu (innan jag potentiellt blir halshuggen) att jag absolut inte klankar ner på de som söp och festade eller vad de nu gjorde! De gjorde sin grej, jag gjorde min, helt ok oavsett :up:
BE MY FRIEND! :love:

Det det är som att du beskriver MITT liv i DITT liv! Du måste bli min vän NUUUU!
@Asko du får också jättegärna vara med, menade inte att dissa dig innan! ❤️
 
Jag har samma här. Har till och med hört att jag ju egentligen inte är vuxen för att jag inte har gjort alla de där sakerna. Främst festandet och supandet.
"Du måste ju vara världens tråkigaste människa, gör du inget din mamma inte tillåter?" var det en som sa till mig en gång när jag varken ville med ut och festa eller hjälpa någon kompis kompis stjäla sin pappas bil så de kunde åka någonstans? oklart vad planen var. Jag typ eh min mamma har exakt 0 regler för mig att följa? Jag tycker bara dina planer låter jättetråkiga. 🙄

Även om jag säkert verkat kaxig och självsäker i mina val är det jätteofta jag undrat vad som är fel på mig. Sett mig själv som för feg, korkad, trist, fel, missat gigantiska delar av uppväxten, osv just på grund utav att jag inte var med på alla dessa saker.
Händer än i dag att jag typ tänker att jag aldrig växt upp och inte egentligen är vuxen?

Men som sagt, det är egentligen korkat att känna så :) Så jag jobbar på det där att acceptera de val jag gjorde när jag var yngre.

Obs nu (innan jag potentiellt blir halshuggen) att jag absolut inte klankar ner på de som söp och festade eller vad de nu gjorde! De gjorde sin grej, jag gjorde min, helt ok oavsett :up:
tenor.gif

EXAKT!
😍
Jag har inget att tillägga, du skrev allt perfekt :up:
 
Samma här. :p Hatar frågan "vad lyssnar du på för musik då?" Man ba vad menar du? Just nu? Vad lyssnade jag på sist? Eller kanske vad jag har snöat in på just nu? Vad ska man svara liksom 🤷‍♀️
Kan liksom växla från Allan Edwall till Amon Amarth till Lucinda Williams till Einaudi när jag lyssnar på musik.
Det är då jag säger bra musik :D
Så kan man ta det därifrån beroende.pä hur intresserade de verkar. Många är jätteroliga att prata musik med, de som är skvlmusiklyssnare är sällan det ger utbyte eftersom de sällan är så intresserade
 
Jag har märkt att operan för mig tillbaka till tonårens lite deprimerade tider .... :cautious: Jag lyssnade nog mycket på den typen av musik då :rofl:
 
Det är då jag säger bra musik :D
Så kan man ta det därifrån beroende.pä hur intresserade de verkar. Många är jätteroliga att prata musik med, de som är skvlmusiklyssnare är sällan det ger utbyte eftersom de sällan är så intresserade
Skvl..?
 
Det är då jag säger bra musik :D
Så kan man ta det därifrån beroende.pä hur intresserade de verkar. Många är jätteroliga att prata musik med, de som är skvlmusiklyssnare är sällan det ger utbyte eftersom de sällan är så intresserade
Ja verkligen :) Tyvärr hamnar jag ofta med de som inte är superintresserade. Hamnade dock med en gammal rockmusiker och jag dribblade bort honom i rockhistoria (jag är drillad i det sedan barnsben av min pappa som är otrolig på att minnas saker kring rockhistoria) och han typ "Åh jag trodde det inte existerade såna som du". :D:up:
 
Niagaramensen från helvetet smög sig på idag och jag känner för att sova i duschen, tänk så enkelt livet vore då?
Jag var rustad med ultraplustampong under hundpromenaden men fick ändå vara glad över fiberduken jag av okänd anledning ( :laugh: ) hade i väskan och kunde sula ned i shortsen. Jag har verkligen inget utbyte av att vara kvinna, det suger mest hela tiden.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
263
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 084
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 060
Senast: Grazing
·
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 679
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp