Vad gör vi? Del CVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tvingade min kompis att äta daggmask (yes vi är polare än idag :angel:) samt tvingade brorsan att vara Ida när vi skulle på maskerad (eftersom jag naturligtvis ville vara Emil).

När jag fyllde 18 hade jag brakfest och kom på den lysande idén att sno några flaskor vin från vinkällaren. Erkände för pappa och när han insåg vilka flaskor vi druckit upp sa han "jag hoppas verkligen att ni njöt".
Jadå sa jag glatt, vi blandade ut skiten med coca cola. Det var första gången jag såg min pappa gråta :rofl:

Daggmaskar är det vidrigaste som finns. Det vore oförlåtligt i mina ögon! 🤢:laugh:
 
I de lugnaste vatten..:angel:
Jag tror ändå det kan vara bra att ha testat faktiskt. Kanske låter konstigt. Men jag tror det kan vara en del i ens utveckling, att balla ur någon gång.
Jag tycker det är kul nu att prata om vad de vetat och icke också. Stackars föräldrar! 😂

Min mamma visste typ allt innan jag upptäckte det motsatta könet. Det var hon som köpte ut den beslagtagna vodkan på lantbruksskolan :D

Hon visste jag skulle festa oavsett och hon ville inte att jag drack hembränt (det flödade på skolan på den tiden). Hon litade faktiskt på mig och jag fyllde ju 18. Kanske inte rätt men det funkade, jag rörde inte hembränt där efter första riktiga fyllan.
 
Jag sitter på jobbet och försöker styra upp mitt liv. Tack och lov är det lugnt på jobbet så jag har en massa dötid framför datorn.

Ska separera med sambon efter 2 år. Det är ett gemensamt beslut och vi är vänner, men shit så mycket grejer det är vi ska fixa innan. Orkar knappt tänka känner jag. Så håller jag på att göra om lite på gården så det är lite ensamt att göra det själv. Saknar liksom jobbsällskapet. Men, men.
 
Jag röjer undan i köket och sambon är inne på toan. Han vrålar "NEEEEJ!". Alltså samma nejvrål man skulle utstöta om man typ spolat ner en dyr vigselring eller haft sönder det käraste man har.
Varför han skrek? Han hade köpt hushållspapper istället för toapapper. Visserligen har det nyss hänt en gång till. Men kanske inte riktigt värt det tjutet. Vi har alltså kvar toapapper också.. :laugh:
 
Jag röjer undan i köket och sambon är inne på toan. Han vrålar "NEEEEJ!". Alltså samma nejvrål man skulle utstöta om man typ spolat ner en dyr vigselring eller haft sönder det käraste man har.
Varför han skrek? Han hade köpt hushållspapper istället för toapapper. Visserligen har det nyss hänt en gång till. Men kanske inte riktigt värt det tjutet. Vi har alltså kvar toapapper också.. :laugh:
Jag hade faktiskt förstått honom om det hade inte funnits något toapapper kvar :rofl:
 
I de lugnaste vatten..:angel:
Jag tror ändå det kan vara bra att ha testat faktiskt. Kanske låter konstigt. Men jag tror det kan vara en del i ens utveckling, att balla ur någon gång.
Jag tycker det är kul nu att prata om vad de vetat och icke också. Stackars föräldrar! 😂
Precis, haha. Hade dessutom inte en speciellt stor vänskapskrets i den åldern, så kan inte riktigt skylla på vänner som hade dåligt inflytande. Nej nej, första gången jag var "rebellisk" vid 12-13 så hade jag stulit en cigg och smugglat med till stallet och rökte när jag var ute och gick med min ponny. Snacka om grupptryck. Det gjorde väl i sin tur att allt ändå blev ganska harmlöst ändå :D
 
Har ett litet mentalt melt down, min fina uppsats rinner ut i sanden, det är visserligen sjukt märkligt att ett distrikt helt ignorerar frågan om kvinnor men det blir omöjligt att skriva en uppsats om "Jag har har läst protokoll från 1896 till 1925 och nämner inte kvinnliga skyttar en enda gång. Jaha liksom... Så just nu känner jag mig helt fastkörd, varje gång jag kommer på något ämne, kollar upp det så finns det på något arkiv som har stängt ner med hänvisning till corona. :arghh: Eller ligger på några timmars resväg och har öppet mellan 14 och 16 en dag i veckan. Så jäkla less just nu. :(
 
Precis, haha. Hade dessutom inte en speciellt stor vänskapskrets i den åldern, så kan inte riktigt skylla på vänner som hade dåligt inflytande. Nej nej, första gången jag var "rebellisk" vid 12-13 så hade jag stulit en cigg och smugglat med till stallet och rökte när jag var ute och gick med min ponny. Snacka om grupptryck. Det gjorde väl i sin tur att allt ändå blev ganska harmlöst ändå :D

Alla vet ju att ponnier får barn att röka!:laugh:

/en som såg äldre ut och fick köpa cigg på rätt butik och rökte själv på väg till min ponny
 
Min mamma visste typ allt innan jag upptäckte det motsatta könet. Det var hon som köpte ut den beslagtagna vodkan på lantbruksskolan :D

Hon visste jag skulle festa oavsett och hon ville inte att jag drack hembränt (det flödade på skolan på den tiden). Hon litade faktiskt på mig och jag fyllde ju 18. Kanske inte rätt men det funkade, jag rörde inte hembränt där efter första riktiga fyllan.
Jag brände hemma när jag var runt 15 och sålde i skolan :D
 
Jag kan inte sova :arghh:
Är helt orimligt pigg trots att jag varit vaken sedan kl 08.00 igår... funderar lite på vad grannarna gör. Det låter som att de håller på att flytta, men det känns ej så rimligt med tanke på att klockan nästan är halv två på natten :meh:
 
Har ett litet mentalt melt down, min fina uppsats rinner ut i sanden, det är visserligen sjukt märkligt att ett distrikt helt ignorerar frågan om kvinnor men det blir omöjligt att skriva en uppsats om "Jag har har läst protokoll från 1896 till 1925 och nämner inte kvinnliga skyttar en enda gång. Jaha liksom... Så just nu känner jag mig helt fastkörd, varje gång jag kommer på något ämne, kollar upp det så finns det på något arkiv som har stängt ner med hänvisning till corona. :arghh: Eller ligger på några timmars resväg och har öppet mellan 14 och 16 en dag i veckan. Så jäkla less just nu. :(
Vad tänker du skriva om? Kan vi på Buke hjälpa till?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
232
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
1 953
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 541
Senast: Grazing
·
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 448
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp