Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Njuter av en (alldeles för) sen lunchrast och av att för första gången på hela dagen kunna andas lite. Jäklar i min lilla låda vad stressad, arg och frustrerad jag har varit idag! Det var mestadels helt befogat, men nu börjar det ordna upp sig lite. Ska jobba ett par timmar till och sen ladda om för att möta upp mina kollegor på vinbaren som ligger på min gata. Det var inte ens mitt förslag att gå just dit, men "oturligt" nog har jag lyckats få min finsmakare till chef att uppskatta detta ställe också så nu vill han aldrig gå någon annanstans :D Inte mig emot, det är ett extremt trevligt ställe med spännande viner, otrolig service och dessutom krypavstånd hem!
Hoppsan, tre glas vin före middag efter en dag då man ätit ovanligt lite var kanske inte jättesmart. Statistikmöte med chefen imorgon kl 9 blir så att säga, eh, "intressant" 🙃

Ja ja, nu är jag hemma efter en väldigt trevlig och givande kväll i alla fall. Dusch, litet mellanmål och sängen står näst på tur!
 
Har landat hemma efter en mycket trevlig kväll på en mycket stillsam pub med mycket, mycket god mat! De har "fem små tallrikar" för £15, och det var så gott, så rolig spridning på rätterna också. Vi valde bao buns med kyckling, buffalo cauliflower wings, fish tacos, halloumi fries och cheeseburger sliders. Så mysigt att sitta och käka länge och bara plocka!
 
@MayGrace Jag har två likadana. :D Mor och son detta är mamman och sonen är likadan :rofl:

Vårkänslor när det är typ 2 grader ute och lera
271383619_1746947602170964_4930764618968704652_n.jpg
 
På jobb men jag blir inte långvarig. Helt slut. Ska lösa en offert sen drar jag. Tog covid test igår tror inte jag gjorde det ordentligt dock men det var negativt Det är mitt blodsocker som bråkar med mig rejält.

Jag har dragit ner på insulinet men det är 3 dagar på rad nu som jag fått kraftiga känningar. Den igår skrämde mig rejält så jag tar en lugn dag idag.
 
@MayGrace Jag har två likadana. :D Mor och son detta är mamman och sonen är likadan :rofl:

Vårkänslor när det är typ 2 grader ute och lera
Visa bifogad fil 85603
Han är lite tröttsam 🤓 Han får skav av allt oavsett hur mycket man borstar därför han får duscha flera gånger i veckan. Fick hem honom i december och han hade mellanlandat hos sin gamla tränare för att vila över natten, och han sa till alla släpp inte ut On the Line för då kommer han rulla sig .. Någon tyckte synd om honom och släppte ut honom.... De droppa lera om honom när han klev av transporten hemma 😭💔🤓🤣
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Hej. Om jag är vän med ngn på FB och Messenger men valt att inte följa hen, om jag då ångrar mig och trycker på "följ"får personen då en...
Svar
6
· Visningar
237
Senast: Grazing
·
F
  • Låst
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
98 99 100
Svar
1 997
· Visningar
66 048
Trädgård & Växter Lyckades äntligen idag komma iväg till Ulriksdalsslottsträdgård och har köpt så fina blommor till balkongen. Ska resa bort i morgon men...
Svar
9
· Visningar
475
Senast: Acto
·
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
81 82 83
Svar
1 656
· Visningar
46 962

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp