Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var med om en bilkrock i morse på väg hem från jobbet. Är inte direkt skadad men mina knän tog stryk, fronten på bilen är lite intryckt så antar att det är därför. Hann inte bromsa i tid och körde på bilen framför. Har lite ont i knäna, men vet inte om jag borde åka in och kolla dom?

Skönt att det gick så pass bra iaf!
Men åk in och kolla. Det kan ju vara bra att ha det dokumenterat om det nu visar sig vara ngt och försäkring, sjukskrivning etc ska bli aktuellt.
Och skönt att veta att det bara är att vila om det är så.
 
Självklart ska du kolla!
Du ska abslolut åka och kolla dom! Även om det bara gör lite ont nu så kan du få följder och då ska skadan vara dokumenterad om du t.ex behöver få ut försäkringspengar.
Ja åk in och få allt dokumenterat och ta hand om dig.
Skulle defenitivt kolla upp det! Det är bra att ha dokumenterat i framtiden ifall det behövs av någon anledning.

Hoppas att du mår bra i övrigt :heart
Ja kolla upp!
Skönt att det ändå gick så pass bra :heart
Skönt att det gick så pass bra iaf!
Men åk in och kolla. Det kan ju vara bra att ha det dokumenterat om det nu visar sig vara ngt och försäkring, sjukskrivning etc ska bli aktuellt.
Och skönt att veta att det bara är att vila om det är så.

Är det något jag kan göra imorgon? Jobbar nämligen ikväll igen. Eller måste det göras samma dag, eller kan jag boka en tid hos VC? Jag är försäkrad till och från jobbet genom arbetet, så jag vet att jag måste skriva något på det idag i alla fall.
 
Nääääj! Pappas sambos hund blev jättedålig igen. Så nu är den tillbaks inlagd hos veterinären.
Så hemskt när inget vet vad det är eller vad man ska göra. Hoppas de kan hjälpa henne! :heart
Stackars lille puffen och stackars pappas sambo! :(
Fy så trist :( ! Just det här med att ingen kan klura ut vad det är måste ju nästan vara det värsta, tänker jag..... :(
 
Är det något jag kan göra imorgon? Jobbar nämligen ikväll igen. Eller måste det göras samma dag, eller kan jag boka en tid hos VC? Jag är försäkrad till och från jobbet genom arbetet, så jag vet att jag måste skriva något på det idag i alla fall.

Vet inte hur det fungerar med 1177 men kan de dokumentera? Alltså att du redan idag tog kontakt med vården.
 
Var med om en bilkrock i morse på väg hem från jobbet. Är inte direkt skadad men mina knän tog stryk, fronten på bilen är lite intryckt så antar att det är därför. Hann inte bromsa i tid och körde på bilen framför. Har lite ont i knäna, men vet inte om jag borde åka in och kolla dom?

Usch vad obehagligt :heart Alltid så läskigt med krockar, även när det går bra.
 
Labben på de stora universitetssjukhusen är i särklass de bästa. De gör ingenting annat än sticker och vet hur de ska göra när någon är spruträdd eller små barn. VC och andra kan vara usla och gräva runt för att få ut något.
På psyk är de ännu sämre. Skulle ta prover på mig igår. Stack flera gånger och grävde runt med nålen. Till slut fick jag säga stopp, jag vägrade bli stucken av henne.
Då är jag hyfsat lättstucken, ambulansen och akuten har aldrig haft några problem.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 590
Senast: Barbabelle
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 631
Senast: Nixehen
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 618
Senast: Jeps
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 644
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp