Bukefalos 28 Ă„r!

Vad gör vi? Del CXVII

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Är pĂ„ tjejmiddag och kvĂ€llens hetaste topic Ă€r en dick pic som en kompis fĂ„tt pĂ„ det vĂ€rsta monstret jag sett i hela mitt liv. Vi tycker hon ska trĂ€ffa den i research syfte, klappa lite pĂ„ den. Hur Ă€r den. Hur mĂ„r den. Vad sa den?
 
Husets coola hip-hop-artist ska tydligen göra en ny musikvideo. Han har castat en bekant till mig (svincool ung modelltjej). Hon bara ”alltsĂ„ han sa att jag fick ta med en cool kompis, ska du med?”
AlltsĂ„ fatta hans panik nĂ€r den lönnfeta eklektiska granntanten dyker upp som gubben i lĂ„dan och ba ”eyyy brooooor”.

:rofl:

(Jag sa tack men nej tack pÄ den ;) )
 
Alternativ 3 fungerade inte heller. Nu har jag lyckats dunka till armen, dock inga mer tÄr men lite skrapsÄr. Fattar inte vad problemet Àr, det har aldrig varit sÄ hÀr innan :arghh:
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Tjatter I denna evighetslÄnga vinter sÄ mÄste det vara fler Àn jag som lÀngtar efter vÄren. Och vad passar dÄ bÀttre Àn en omgÄng med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
15 260
Senast: Barbabelle
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gÄtt igenom en barnlöshetsutredning dÀr lÀkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 783
Senast: Nixehen
·
Tjatter Eftersom allmÀnna pÄtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstrÄd startats och anmÀlningar har börjat ramla in redan innan trÄden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
69 532
Senast: Jeps
·
Tjatter VÀlkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlÀnt och alla med barnasinnet kvar Àr vÀldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
22 088
Senast: Klara
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

  • Älgflugor
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2020

Omröstningar

  • StĂ€nger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp