Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fyller år idag så vi ska snart åka iväg till en vandringsled :)

De håller på att göra grusväg av vägen utanför oss (:banana:) och så nu gör de även i ordning vägen upp till vårat hus. Så snällt! Jag fick min mamma att springa ner med en chokladkaka som tack, inte så mycket men tror att de förstår att vi är väldigt tacksamma :)
Grattis!! 🥳😊🎂
 
Fyller år idag så vi ska snart åka iväg till en vandringsled :)

De håller på att göra grusväg av vägen utanför oss (:banana:) och så nu gör de även i ordning vägen upp till vårat hus. Så snällt! Jag fick min mamma att springa ner med en chokladkaka som tack, inte så mycket men tror att de förstår att vi är väldigt tacksamma :)
Grattis! 🥳
 
Fyller år idag så vi ska snart åka iväg till en vandringsled :)

De håller på att göra grusväg av vägen utanför oss (:banana:) och så nu gör de även i ordning vägen upp till vårat hus. Så snällt! Jag fick min mamma att springa ner med en chokladkaka som tack, inte så mycket men tror att de förstår att vi är väldigt tacksamma :)
Gratulerar! 🥳
 
Fast HR och chefen bestämmer inte sådant. Man ska ju följa rekommendationer. Min Doktor (appen) borde väl kunna skriva ut intyg?
Nä jag vet, ville mest info. henne och se vad hon anser, jag tycker det var hyfsat oansvarigt svar men det är klart, jag har ju redan varit hemma fem dagar men så uppkom ju denna situation som sagt var. Ska jag sjukskriva mig är det ju Previa jag får vända mig till (igen) för förstadagsintyg.
 
Fyller år idag så vi ska snart åka iväg till en vandringsled :)

De håller på att göra grusväg av vägen utanför oss (:banana:) och så nu gör de även i ordning vägen upp till vårat hus. Så snällt! Jag fick min mamma att springa ner med en chokladkaka som tack, inte så mycket men tror att de förstår att vi är väldigt tacksamma :)
Grattis! 🍨🎂🎈

Mysigt med vandringsled :up:
 
Fyller år idag så vi ska snart åka iväg till en vandringsled :)

De håller på att göra grusväg av vägen utanför oss (:banana:) och så nu gör de även i ordning vägen upp till vårat hus. Så snällt! Jag fick min mamma att springa ner med en chokladkaka som tack, inte så mycket men tror att de förstår att vi är väldigt tacksamma :)
Grattis!
1619177339006.png
 
Nä jag vet, ville mest info. henne och se vad hon anser, jag tycker det var hyfsat oansvarigt svar men det är klart, jag har ju redan varit hemma fem dagar men så uppkom ju denna situation som sagt var. Ska jag sjukskriva mig är det ju Previa jag får vända mig till (igen) för förstadagsintyg.

Men du har väl också testat negativt för covid?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
600
Senast: Ramona
·
Katthälsa Hejsan alla! Min katt var ute igår i ca 4 år och när jag släppte ut henne så hade hon halsband på sig men när hon kom tillbak så var...
2
Svar
20
· Visningar
825
Senast: Keb71
·
Kropp & Själ Hej Bukedoktorn Kvinna. ålder 42 år Normal kroppsbyggnad, ingen tidigare sjukdomshistorik värt att nämna. Gymmar inte, men är mycket...
2
Svar
20
· Visningar
1 041
Senast: tott
·
Övr. Katt Jag ska åka tåg med katten ca 24 timmar, fyra byten totalt. Någon som gjort det tidigare? Hur löser man det med låda? Katten är van vid...
Svar
3
· Visningar
353
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp