Vad gör vi? Del CXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det blåser isvindar här! De varnar för 1-2dm snö under dagen. Jag är och besiktat bilen, jag har besiktat några fordon tidigare i år och har fått vänta utomhus, men är på en annan firma nu. Jag har alltså klätt mig som tusan, täckbyxor, stor täckjacka, vantar och pannband. Och fick vänta inne. :laugh: ser nog inte riktigt klok ut. :angel:
 
Härligt att vakna till solsken idag :love: . Var ju som sagt var riktigt ruskväder igår och min häst bralla och for omkring som en tok vid grinden och travade hela vägen in; bråttom till sin box med lite hö :love:. Eftersom vädret var så trist och jag mådde inte superbra (dag 4 utan snask och skit, gjorde nog sitt till) så valde jag att löshoppa några språng och sen skritta av en stund barbacka i grimma och grimskaft :). Kunde först förstås inte låta bli att galoppera, underbart :love:.

Vaknade visst till att andra katten spytt så trasmattan som tvättades i förrgår fick sig en omgång idag med och precis blitt uthängd, blåser lite kyligt. Burr.
 
Jag mötte (på tal om ingenting) ett av traktens bästa original när jag var ute på promenad igår morse - en äldre dam som har vansinnigt mycket pengar, går omkring med ooglie solbrillor, är halvblind, samlar maskrosor till litervis med vin varje år och är mycket vältalig. Hennes lurcher och shiban är goda vänner så vi surrar alltid en stund under hundbus, och hon envisades igår med att ständigt påpeka i härlig oxfordengelska: "I have to say, Sel, that your hair is absolutely Spectacular!" :laugh: :love: Hon är väldigt lätt att tycka om! :heart

Alltså JAG VILL OCKSÅ BO I UK när jag hör sånt där!
:love: :laugh:
 
Det blåser isvindar här! De varnar för 1-2dm snö under dagen. Jag är och besiktat bilen, jag har besiktat några fordon tidigare i år och har fått vänta utomhus, men är på en annan firma nu. Jag har alltså klätt mig som tusan, täckbyxor, stor täckjacka, vantar och pannband. Och fick vänta inne. :laugh: ser nog inte riktigt klok ut. :angel:
Iofs bättre det än åt andra hållet :D
Besiktigat 2 fordon i år och ena fick vänta inne och andra ute så det verkar verkligen vara olika från vart man är 🐸
 
Axeln lika paj igen...
Var bättre ett tag igår em men nu samma elände sen jag vaknade. Tror en stor del av att det blivit såhär är jobbets fel.
Ger det sig inte för jag väl gå till läkare, men tveksamt om de kan göra nåt mer än att rekommendera smärtstillande..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
560
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Hej Bukedoktorn Kvinna. ålder 42 år Normal kroppsbyggnad, ingen tidigare sjukdomshistorik värt att nämna. Gymmar inte, men är mycket...
2
Svar
20
· Visningar
991
Senast: tott
·
  • Låst
Tjatter Är helt dödstrött och piggare lär jag inte bli... vaknade tidigt för jag måste hinna med en massa saker innan jag åker till Stockholm...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
68 057
Senast: Calmiche
·
Fritid Ja, som rubriken säger... Jag är inte jägare, och är den där stadsbon som på sin höjd varit ute på svampplockning som barn (:p). Så...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
3 596
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Guldfasanerna
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

  • Vi som letar häst II
  • Födda 2022
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp