Vad gör vi? Del CXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och köar lite i väntan på att få backa ner bilen, sen ska den lastas och efter det hämta släpet och sen backa ner å lasta det med.
En av de svårare backningarna också.
image.jpg
 
Tröstat kollega som grät lite efter enhetsmöte med chefen där det blev sjukt hätskt. :cautious:
Jag vann dock alla diskussioner, så det kändes väl "bra"
Vi satt sen en stund och kommenterade på renarna :love:, och jag sa åt kollegan att hen kan gå hem om det känns hopplöst så håller jag ställningarna.

Ska fortsätta småkriga lite kring en diskussion vi hade. Börjar dock bli vansinnigt hungrig och vill ha lunch.
 
Åstadkommit genialiska underverk på förmiddagen. Precis vad jag får betalt för av mamma Staten. Men nu tog det stopp. Min hjärna säger att det nu är fredag eftermiddag och att jag borde stämpla ut och göra helg. Funderar på vad jag ska äta till middag istället. (Läs: Funderar på vad jag ska dricka till middan.) #itsfiveoclocksomewhere
 
Sitter och kollar lite på olika utbildningar... Kanske det finns något intressant att plugga till ändå? En drömutbildning som jag är behörig till ordnas för långt bort för att det ska gå att lösa praktiskt, men det kan ju finnas annat som är intressant som jag bara inte känner till än... Känner mest att jag vill göra något, och framförallt något nytt och få utvecklas lite. Att det ska vara så jäkla svårt att hitta något bra...
 
Jag sjukskrev mig och åkte hem efter provtagning. Jag är helt slut.
Hon som tog blod var hyggligt bra, jag är visserligen helt sönderstucken på armarna - men vid 3e försöket så fick hon ur 7 rör, det är bra jobbat på min kropp!

Så nu blir det vila under resten av dagen! Kanske en film.
 
Fyller år idag så vi ska snart åka iväg till en vandringsled :)

De håller på att göra grusväg av vägen utanför oss (:banana:) och så nu gör de även i ordning vägen upp till vårat hus. Så snällt! Jag fick min mamma att springa ner med en chokladkaka som tack, inte så mycket men tror att de förstår att vi är väldigt tacksamma :)
 
Jobbat på bra på förmiddagen trots ungar hemma. Dom är fortfarande inte sjuka som tur är iallafall :) Idag kommer äntligen maken hem igen efter att ha varit borta sen tisdagkväll :love:

Nu har vi ätit lunch och ska ta en paus för att gå ut och motionera hästar och hunden. Strålande sol men blåser iskallt från norr så det är inte supermysigt ute tyvärr.
 
Fyller år idag så vi ska snart åka iväg till en vandringsled :)

De håller på att göra grusväg av vägen utanför oss (:banana:) och så nu gör de även i ordning vägen upp till vårat hus. Så snällt! Jag fick min mamma att springa ner med en chokladkaka som tack, inte så mycket men tror att de förstår att vi är väldigt tacksamma :)
Grattis! 🎁🎈🎉
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
577
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Hej Bukedoktorn Kvinna. ålder 42 år Normal kroppsbyggnad, ingen tidigare sjukdomshistorik värt att nämna. Gymmar inte, men är mycket...
2
Svar
20
· Visningar
996
Senast: tott
·
  • Låst
Tjatter Är helt dödstrött och piggare lär jag inte bli... vaknade tidigt för jag måste hinna med en massa saker innan jag åker till Stockholm...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
68 169
Senast: Calmiche
·
Fritid Ja, som rubriken säger... Jag är inte jägare, och är den där stadsbon som på sin höjd varit ute på svampplockning som barn (:p). Så...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
3 641
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Vårföräldrar 2024
  • Flytta eller ej?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp