Vad gör vi? Del CXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hade hit teknik-hjälp för att installera en massa jox på tel och dator. Så skönt att bara lämna över sakerna och så fick han greja med alla jävla verifiering etc. Jag hatar sånt där och vill liksom bara kasta skiten genom fönstret. GULD värt! :love:

Min son som bor nara och rakar vara software architekt ... men han ar himla duktig pa hardware too (en ny mycket storre harddisk har just anlant till honom ... som ar till min dator, men han byter den.:love::love::love: HAN ... har redan satt upp en "password keeper" for mig ... men skiten fungerar ju inte.:banghead:
(Djupandas hastflicka, djupandas)
 
På jobb och snälla någon ge mig styrka till att inte ta den ena och slå den andre av mina kollegor med....

La in en order så nu ska den disuteras i 1h innan de kommer fam till att de ska göra som jag sa från första början :banghead: :banghead::banghead:

Det har gått 12 min och jag är redan redo att ha ihjäl någon. *sur*

Vart inte såhär jag ville starta dagen
 
På jobb och snälla någon ge mig styrka till att inte ta den ena och slå den andre av mina kollegor med....

La in en order så nu ska den disuteras i 1h innan de kommer fam till att de ska göra som jag sa från första början :banghead: :banghead::banghead:

Det har gått 12 min och jag är redan redo att ha ihjäl någon. *sur*

Vart inte såhär jag ville starta dagen
Tänk vad mycket enklare livet skulle bli om man faktiskt fick slå någon i huvudet med någon :p
Var på god väg i går att slänga en kartong i huvudet på kollegan :D
Och förresten även i måndags ;)
 
Skrivit ut lite bilder.
IMG_20210922_092539.jpg

Nu behöver jag bara ram.
 
Och idag ska jag ha medarbetarsamtal hurra vad roligt
Inte nåt :mad:
Få igen höra gör mer jobba mer
Men jag slarvar inte jag tar inte extrapauser jag jobbar hela mitt pass jag struntar inte i mina arbetsuppgifter
Något jag ser en del kollegor göra dagligen
Och jag har en vagel i ögat :arghh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Mötte en kvinna ute i skogen som frågade om hon fick hälsa på mina hundar och jag svarade absolut men dom är smutsiga och kommer hoppa...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 602
Senast: Stergo
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
7 206
Senast: BernT
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
552
Senast: IngelaH
·
Hästhantering Precis som rubriken säger har jag en häst som är svår/jobbig att sko. Jag vet varför - en hovslagare har varit dum mot honom en gång -...
2
Svar
29
· Visningar
1 967
Senast: Askur2017
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Valp 2024
  • Bra torrfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp