Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vakna vid halv sju och tog Ipren sen somna jag om 😬 Hör lite dåligt på höger öra idag fast kan ju vara skönt med man slipper höra tjat 🤣

Ska äta frukost sen köra Trulen nu när de äntligen är uppehåll i regnet.
 
Usch. Om en stund ska jag köra till stora stan och besöka käkkirurgen.

Inför min eventuella transplantation så måste de kolla allt i munnen. De ser en skugga under en rotfyllning och jag har ingen aning om vad som ska ske idag. Ska de borra upp fyllningen eller bara undersöka vidare...
Hade velat gå till min vanliga tandläkare men när de ringde mig för att boka tid sa de att kirurgen fick ta de fall som var komplicerade. Det blev jag inte precis lugnad av.

Jag är ordentligt tandläkarrädd så det känns som jag ska köra till min avrättning. Blä.
 
Usch. Om en stund ska jag köra till stora stan och besöka käkkirurgen.

Inför min eventuella transplantation så måste de kolla allt i munnen. De ser en skugga under en rotfyllning och jag har ingen aning om vad som ska ske idag. Ska de borra upp fyllningen eller bara undersöka vidare...
Hade velat gå till min vanliga tandläkare men när de ringde mig för att boka tid sa de att kirurgen fick ta de fall som var komplicerade. Det blev jag inte precis lugnad av.

Jag är ordentligt tandläkarrädd så det känns som jag ska köra till min avrättning. Blä.
Håller tummarna. Förstår precis din känsla hu.
 
Är 21 grader och jag är så glad att jag lämnade balkongen öppen :banana: Håller tummarna för att det är under 30 grader inne när jag kommer hem! Katten gillar det säkert också :) Måste köpa ett träd att ställa där snart.

Blev förövrigt skyfall när jag gick till det andra huset, men jag var förutseende och tog med mig paraply så det var snarare ganska skönt att promenera dit och tillbaka.

Nu ska jag för sjuhundraelfte gången lösa intriger mellan elever, som jag självklart får skulden för (och skäll för) :cautious:
 
Usch. Om en stund ska jag köra till stora stan och besöka käkkirurgen.

Inför min eventuella transplantation så måste de kolla allt i munnen. De ser en skugga under en rotfyllning och jag har ingen aning om vad som ska ske idag. Ska de borra upp fyllningen eller bara undersöka vidare...
Hade velat gå till min vanliga tandläkare men när de ringde mig för att boka tid sa de att kirurgen fick ta de fall som var komplicerade. Det blev jag inte precis lugnad av.

Jag är ordentligt tandläkarrädd så det känns som jag ska köra till min avrättning. Blä.

Vi håller tummar, tår och tassar för att det inte är något farligt :heart
 
Usch. Om en stund ska jag köra till stora stan och besöka käkkirurgen.

Inför min eventuella transplantation så måste de kolla allt i munnen. De ser en skugga under en rotfyllning och jag har ingen aning om vad som ska ske idag. Ska de borra upp fyllningen eller bara undersöka vidare...
Hade velat gå till min vanliga tandläkare men när de ringde mig för att boka tid sa de att kirurgen fick ta de fall som var komplicerade. Det blev jag inte precis lugnad av.

Jag är ordentligt tandläkarrädd så det känns som jag ska köra till min avrättning. Blä.
Om det kan lugna dig något så de vi har träffat på käkkirurgen så har de varit otroligt duktiga med rädda patienter. Dottern som tycker att det är jobbigt när någon är i hennes ansikte lyckades slappna av där. Men jag förstår dig fullt ut. ❤
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
7 039
Senast: BernT
·
Fordon Jag har nu en Volvo v50 som jag egentligen är väldigt nöjd med, årsmodell 2012. Men det har varit väldigt mycket reparationer senaste...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 243
Senast: Jeps
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 175
Senast: Jahaja
·
Hemmet Jag bor i ett 75 kvm stort hus (1.5 plan) på landet. Jag har idag ett värmesystem med en vedpanna i köket som går till ett vattenburet...
2
Svar
27
· Visningar
1 238
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Forl kostnad?
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp