Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var ute i stallet en extrasväng ikväll. Fick med mig A och Ambres blev så lycklig, hon är verkligen hans favoritmänniska! :heart
IMG_20210727_212238_640.jpg
(Han blundar ju till och med :love:)

Ska dit imorgon också och tänkte hinna innan küren så det är nog sovdags nu!
 
Det skulle vara svalt och regna idag, så planerade glad i hågen in massort med ridning.
En lektion på 90min O_o (men mest skritt... Och sitsträning. Värdefullt men asjobbigt haha.)

Sedan ut i skogan och flänga i 90min. Underbart, men varmt!

Var det svalt och regnigt? ICKE. More like 30 grader och rätt kvavt.
Är ett uttorkat höske på soffan nu (med piggelin ofc).

Dock regnar det tillslut. Eller ja, duggar.
EDIT: Det duggade i fem min och har nu slutat...
 
Hade hoppats att några balkongväxter skulle få lite regn på sig. Regnet vräker visserligen ner, men bara rakt ner, så inget kommer in på balkongen för ovanlighetens skull, så det blev inte riktigt som planerat. Gissar dock att naturen gillar det här regnet med tanke på hur torrt det varit, hoppas bara att det regnar lite mindre under de timmar jag ska köra runt i villaområde och dela post...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 855
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 155
Hemmet Jag bor i ett 75 kvm stort hus (1.5 plan) på landet. Jag har idag ett värmesystem med en vedpanna i köket som går till ett vattenburet...
2
Svar
27
· Visningar
1 207
Senast: __sofia__
·
  • Låst
Kropp & Själ Jag är så fruktansvärt trött precis exakt hela tiden. Jag går runt här hemma och suckar, stånkar och stönar över att jag är så jävla...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
7 246
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sommartoffel
  • Mindre kombi?
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Tråden för spår
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp