Vad gör vi? Del CXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lyssnar på ljudbok via telefonen i högtalare. Fick telefonsamtal och när jag avslutade samtalet gick ljudboken igång bakom ryggen på mig. Herregud vad rädd jag blev och gav upp ett skräckfilmsskrik jag borde få en Oscar för. Möjligen en aning hispigt agerande, så här på blanka förmiddagen. :laugh:
 
Lyssnar på ljudbok via telefonen i högtalare. Fick telefonsamtal och när jag avslutade samtalet gick ljudboken igång bakom ryggen på mig. Herregud vad rädd jag blev och gav upp ett skräckfilmsskrik jag borde få en Oscar för. Möjligen en aning hispigt agerande, så här på blanka förmiddagen. :laugh:

Händer mig också (kör Spotify) och jag blir livrädd varje gång :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag fryser ständigt och ett vanligt senario är att jag jobbar mig varm/svettig (i kläderna) och går in för att äta. Fryser då nästan...
Svar
3
· Visningar
256
Kropp & Själ Jag har blivit kallad till hälsokontroll. Det står i brevet att man får inte äta 10 timmar före, förstår att det har med värdena att...
2
Svar
20
· Visningar
1 094
Senast: movi
·
Svar
734
· Visningar
38 291
Senast: Sryoqwe
·
Fritid Tänkte skaffa en sovsäck för hemmabruk i första hand, ifall värmen försvinner. Har aldrig ägt en sovsäck och vet inte vad man ska tänka...
2
Svar
25
· Visningar
759
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp