Vad gör vi? Del CXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sökt ett jobb till. En tjänst som blev tillsatt för typ två veckor sen låg ute igen, så jag sökte igen. Är här i byn, vore ju skönt att kunna gå eller cykla till jobbet. Vi får väl se om det blir nåt den här gången. Jag har erfarenhet och bor ju nära, borde vara värt nånting.
 
Vakna klockan 04 🙈 Gick upp vid kvart i fem och åt frukost sen la jag mig igen och somnade om på soffan medan jag tittade på Rederiet. Fick en sån där måste titta på de för miljonte gången igår 😂 Så somnade om till kvart i åtta iaf.
 
Nacken manipulerad och värsta låsningen har släppt, rekommendation är dubblera antiinflammatoriska, låta bli jobbet några dagar iom alla lyft ich risken att det låser sig igen om jag kör igång nu direkt + att jag har fått nya nackövningar, så snart är jag på banan igen :up:
 
min tut har också lagt av. Verkstan upplyste om det när jag hämtade från senaste servicen. Sjukt irriterande eftersom jag upptäckt att jag behöver den.

Som när en skåpbil försökte tränga mig av vägen när det blev enfiligt. Plus att jag ju inte längre kan tuta vid tutstenen,.. Vilket innebär otur.:jawdrop::jawdrop::jawdrop:

Bromsbelägg och skivor kommer att behöva bytas nån gång i höst och då får de ta tutan i samma vända.

Ja men precis, så störigt! Jag har ingen tutsten :D och använder den aldrig för att visa min irritation heller, så den används i princip aldrig. Men det känns ju lite läskigt att den inte finns där ifall man skulle behöva påtala fara.

Nu har jag fullserviceavtal så det blir ingen kostnad för min del men det är ändå lite störigt att behöva åka fram och tillbaks till verkstan utanför stan hela tiden. Nyss var det oljebyte för bara en månad sedan, sen verkstad idag, sannolikt verkstad igen snart när de hunnit få hem reservdelarna och sen byte till vinterdäck strax. SÅ mycket tycker jag inte om att hänga där.
 
Man vet att det är höst när man kan börja sova med täcke i påslakanet igen (ååååh så svårt att lämna sängen idag, sååå mysigt skönt med täcket ) och när häst snorar en del (grått/brunt/vitt) och man funderar först på om det är en förkylning men njae snarare de kalla nätterna. Det är likadant varje år, haha.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag fryser ständigt och ett vanligt senario är att jag jobbar mig varm/svettig (i kläderna) och går in för att äta. Fryser då nästan...
Svar
3
· Visningar
256
Kropp & Själ Jag har blivit kallad till hälsokontroll. Det står i brevet att man får inte äta 10 timmar före, förstår att det har med värdena att...
2
Svar
20
· Visningar
1 095
Senast: movi
·
Svar
736
· Visningar
38 458
Senast: Dimmoln
·
Fritid Tänkte skaffa en sovsäck för hemmabruk i första hand, ifall värmen försvinner. Har aldrig ägt en sovsäck och vet inte vad man ska tänka...
2
Svar
25
· Visningar
759
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp