Vad gör vi? Del CXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi vaknade till en frostig morgon idag med ☺. Efter en betydligt nyttigare frukost idag än igår; smoothie bowl med massa frukt 😍, är det dags att åka till stallet för ridning (skritta ut en sväng och klättra i skogen är dagens plan) och pyssel före EM- hoppningen drar igång i eftermiddag 😊 Sambon har redan åkt iväg för att syssla med sitt 😊.
 
Vart i stallet. Skulle köra till grannstallets ridbana och hade allt påkopplat och hästen lastad, då tänds ”check engine”-lampan:nailbiting: Vågade inte köra med släpet så vi fick lasta av och byta bil. Kollade sen med felkodsläsaren och det är tydligen en lufttemperatursensor som krånglar:confused:
 
Blev en del svamp även om de flesta ännu är små som om några dagar typ så går de att plocka hur mycket helst 🙈 De bara kryllar av trattisar.

Blev dock lite trött när jag kom hem..Disken stod kvar sen igår, funderar på att i ren djävulskap låta bli den tills han plockar i och ur diskmaskinen 🤔 Får nog bli så. Någon gång dyker han väl upp om inte annat när han blir hungrig.
Själv ska jag fixa lite kaffe!
IMG_20210905_123413786_HDR.jpg
 
Lyssnar på sambon som städar, slösurfar och konstaterar att jag mår SÅ mycket bättre än jag förtjänar idag, med tanke på att jag (p.g.a möhippa) i princip sippade bubbel non-stop från 17-01 igår O_o Hade väldigt roligt och kom hem en fantastisk Vivienne Westwood-klänning rikare. Har nog aldrig haft på mig något så dyrt förut, men den blivande brudens generösa svärmor var så ledsen över att inte kunna använda klänningen längre då den blivit för liten för henne och ville verkligen att jag skulle ha den så att den blev använd. Tänkte att jag ska ha den på mig på middagen kvällen före bröllopet, så får hon se den "in action" 😊

Snart dags att ta mig upp ur soffan och hjälpa till med städningen! Sjukt peppad på att sjunka ner här igen om ett par timmar och kolla hoppningen :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag fryser ständigt och ett vanligt senario är att jag jobbar mig varm/svettig (i kläderna) och går in för att äta. Fryser då nästan...
Svar
3
· Visningar
256
Kropp & Själ Jag har blivit kallad till hälsokontroll. Det står i brevet att man får inte äta 10 timmar före, förstår att det har med värdena att...
2
Svar
20
· Visningar
1 095
Senast: movi
·
Svar
734
· Visningar
38 349
Senast: Sryoqwe
·
Fritid Tänkte skaffa en sovsäck för hemmabruk i första hand, ifall värmen försvinner. Har aldrig ägt en sovsäck och vet inte vad man ska tänka...
2
Svar
25
· Visningar
759
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp