Vad gör vi? Del CXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tagit ner sly som höll på att växa in i vägen, beskurit avenbokshäcken och röjt upp lite allmänt på tomten:) Mini-paus för att fylla på vätska och sen ska jag ge mig på att måla lite staket. Sambon är ute och dyker, var tydligen väldigt många som gjorde detsamma i går.
 
Funderar...
Jag väntar nog med att sparka igång mitt stora ytterfilter till 200a, efter Helsingborgsresan.
Mamma är fiskvakt under de 5 dar jag är borta, så det är ju lättare för henne att göra rent pumparna i 200a, OM de strular. Än det stora filtret.
Är bara pumparna i 200a som blir fort nedskitade. De andra 6 karen klarar sig längre. Får göra rent allt fre-lör innan jag åker.'
Brukar packa foder till fiskarna i små medinkoppar. En färg för varje akvarium, så 7 färger då. Vilket jag har köpt sedan jag var ner till Göteborg 2018, då morsan var fiskvakt då med.
Gråsuggorna och sniglarna är lätta, de behöver bara kollas så de har mat, och då slänga in salladsblad, gurka, maskrosblad eller löv
 
Har kommit hem efter en helg med min bror.
Har hållit tand för tunga.
men jag klarar inte att umgås med en sån person som han har blivit.
dessa har skulden för att det är fel i världen om man får tror min bror.
Joe/kamela, Löven, judarna, LGBTQ samhället, Karens och invandrarna. (vi är själva invandrarbarn...) (han är sambo med en kvinna från thailand) (jag har LGBTQ i min familj). jag får bara huvudvärk. för det går inte att diskutera för han har aldrig fel. någonsin.
Ni behöver inte svara på detta. behövde bara lätta på trycket.
 
Har kommit hem efter en helg med min bror.
Har hållit tand för tunga.
men jag klarar inte att umgås med en sån person som han har blivit.
dessa har skulden för att det är fel i världen om man får tror min bror.
Joe/kamela, Löven, judarna, LGBTQ samhället, Karens och invandrarna. (vi är själva invandrarbarn...) (han är sambo med en kvinna från thailand) (jag har LGBTQ i min familj). jag får bara huvudvärk. för det går inte att diskutera för han har aldrig fel. någonsin.
Ni behöver inte svara på detta. behövde bara lätta på trycket.

Illuminati! 😆
Känns ju som en klassiker för svenne-martyrer. Sen är det invandrarnas fel också som ”tar deras jobb”.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag fryser ständigt och ett vanligt senario är att jag jobbar mig varm/svettig (i kläderna) och går in för att äta. Fryser då nästan...
Svar
3
· Visningar
268
Kropp & Själ Jag har blivit kallad till hälsokontroll. Det står i brevet att man får inte äta 10 timmar före, förstår att det har med värdena att...
2
Svar
20
· Visningar
1 103
Senast: movi
·
Svar
810
· Visningar
42 958
Fritid Tänkte skaffa en sovsäck för hemmabruk i första hand, ifall värmen försvinner. Har aldrig ägt en sovsäck och vet inte vad man ska tänka...
2
Svar
25
· Visningar
763
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp