Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Såg två och en halv säsong av en tv-serie, skippade andra halvan av trean, såg sista avsnittet av säsong fyra för att få en liten sammanfattning och började på säsong fem och har nu sett halva avsnitt ett. Guuud vad den är tradig och tråkig! Voffo gör jag på detta viset? Nåja, nåja, jag stickar i alla fall under tiden.
 
Var inne på en före detta Bukelegendars insta. Hen är livstidsbannad här men desto mer aktiv där och jag brukar titta in ibland för skojs skull.
Kan konstatera att hens egna ord "framgångsrik på Instagram" mest verkar bestå av köpta följare. Har man över 10 000 följare men bara 8 likes på senaste bilden är det ju något som är skumt 😅
 
Jag kom iväg på en promenad, var superskönt och ljummet :D Känns i kroppen att det blev en rejäl sväng med lååång uppförsbacke på slutet men så härlig känsla! Sen dusch direkt jag kom hem, pratat lite med yngsta syrran och nu funderar jag på att förflytta mig till sängen. Imorgon börjar dagen med ett möte så behöver va på jobbet lite tidigare :grin: Måste erkänna jag halvsover redan :o
 
Egentligen borde jag hänga om frysdörren, men det kommer endast att ske om det verkligen inte går att ha den öppen åt höger. Verkar vara lite mek med att få benen raka, får se om det behövs eller inte.

Fö sitter jag med ett stort hav med böcker eftersom jag fått flytta runt mappar och böcker som ska omorganiseras. Funderar allvarligt på att ta paus och äta middag.
 
Min sedan länge förbeställda ljudbok släpps imorgon och jag är larvigt exalterad! Nästa installation i Joe Abercrombies senaste serie! :bump:
Jag försöker lyssna igenom sista boken på nytt nu men vet inte om jag kommer att kunna hålla mig innan jag börjar på den nya. :D
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag fryser ständigt och ett vanligt senario är att jag jobbar mig varm/svettig (i kläderna) och går in för att äta. Fryser då nästan...
Svar
3
· Visningar
324
  • Låst
Juridik & Ekonomi Går det att klara sig på så lite pengar? Hur gör man då? Jag får väl anta att både husdjur och bil går bort då. Och inga glasögon. Men...
34 35 36
Svar
708
· Visningar
31 806
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Jag har blivit kallad till hälsokontroll. Det står i brevet att man får inte äta 10 timmar före, förstår att det har med värdena att...
2
Svar
20
· Visningar
1 188
Senast: movi
·
Svar
1 370
· Visningar
74 477
Senast: kma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp