Vad gör vi? Del CXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Planen var att omorganisera bokhyllor i samband med ny frys och vara aktiv och fixa. Istället sitter jag här som en halvdöd fisk med noll energi :meh: försöker få ner BS med lite insulin i taget och undvika det jag har gjort ett antal ggr, dvs smacka till ordentligt och djupdyka.
 
Ska för första gången på länge göra något kul utanför hemmet idag. Snygga till håret hos frissan och sedan bubbel på stan med en vän som fyller år, vi brukar göra det på varandras födelsedagar. Och så har jag snuva, yttepyttelite ont i halsen, en smålöjlig hosta och måste såklart ställa in. Livet är hårt. I-landsproblem de luxe, men ändå!!!:arghh::arghh::arghh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag fryser ständigt och ett vanligt senario är att jag jobbar mig varm/svettig (i kläderna) och går in för att äta. Fryser då nästan...
Svar
3
· Visningar
268
Kropp & Själ Jag har blivit kallad till hälsokontroll. Det står i brevet att man får inte äta 10 timmar före, förstår att det har med värdena att...
2
Svar
20
· Visningar
1 103
Senast: movi
·
Svar
809
· Visningar
42 840
Senast: Scata
·
Fritid Tänkte skaffa en sovsäck för hemmabruk i första hand, ifall värmen försvinner. Har aldrig ägt en sovsäck och vet inte vad man ska tänka...
2
Svar
25
· Visningar
763
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • Engelsk grammatik
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp