Vad gör vi? Del CXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lackat ur på att jag inte hittar mina långa smycken och skjortan jag planerade ha på mig imorgon är en tunika :banghead: Fick inspiration till att piffa upp mig imorgon så fram med svarta byxor, vitt finlinne och så den svarta blusen med massa knallröda blommor(öppen) och smycken tänkte jag. Först är blusen en tunika och modellen gör att man ser ut som en säck, det var den jag skulle ta till skräddare och göra om ja, men inte blivit av ännu... sen är alla långa smycken försvunna fast jag vet jag sett de för nån vecka sedan :meh: Sen flaxade inspirationen iväg. Har visserligen koftor jag kan ta istället men de är enfärgade och känns så tråkigt.

Nu har jag satt mig i soffan... ska surfa lite innan det är dags att sova, måste varva ner :cautious:
 
Sängen har fått nya kläder 😂 Så nu tänker jag sova, knappt sovit på två dygn av olika anledningar så känner mig rätt mör.

Dessutom ska jag lämna blodprover i morgon så strax dags att börja fasta 😴 Så då kan man lika bra sova 😂 Hoppas värdet har gått ned lite annars så får jag spunk.
 
Jösses, en blir ju som ett barn på julafton när man lyckas få tag i collect a cards (edition 2). Okej av de 80 bilderna var ju bara 5 jag "behövde" Men kul att pärmen följde med; aldrig haft sån :D. Nu återstår 23 kort till komplett samling :D.
Jag jagar edition 1, lite utmaning med de . Fattas några av 2an men de är lungt
 
Suttit och sett ut över poolen en stund och filosoferat. Vd väldigt mysigt utan mobil eller bok.
Insett att jag nog kan (och vill) åka på semester själv någon gång. Om så bara några dagar.
Eller för all del plugga/jobba under tiden, men kunna vandra runt lite eller bara läsa i värme om kvällarna.

Ska funderas på. Så ska jag bara behålla den här tryggheten i min ensamhet hemma också :cautious:
 
Har nu varit själv några dagar och ser inte riktigt fram emot att få sällskap igen :bag:

Inte för att jag inte tycker om min mamma, och vi kommer oftast bra överens. Men dels funkar det nog bäst med telefonkontakt och dels vill jag bara vara själv och ha mina rutiner. Men är inte lång tid kvar tills jag börjar på gymnasium och då får jag förhoppningsvis bo själv :up:

Red iaf storhästen idag, första gången i paddocken på det här stället. Var mycket hemska grejer utanför, typ två små fluffiga ponnyer :cautious:
Men hon sprang inte alls iväg i galoppen och gick fint i övriga gångarter med :love:
 
Vaken o kan inte somna. Klockan ringer 06.00...
Somnade kring 00 men vaknade sen vid 03.00 av panik över jobbet. :(

Stort kaos där just nu. Massor att göra som ligger på mitt bord men tiden räcker inte till. Vet inte alls vart den tar vägen om dagarna. Jag är där men ändå sväljs tiden av annat hela tiden, så jag hinner inte med det jag ska. Jag får ingen arbetsro.

Sen är det kaos och massa bråk från olika håll. Ny kollega har börjat och inför nya saker (som hen är anställd för). Tyvärr tas det inte emot bra från andra som bara ska tjafsa emot istället och som inte vill acceptera förändringar. Så energikvävande.

Dags för nytt sovförsök... 😔
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag fryser ständigt och ett vanligt senario är att jag jobbar mig varm/svettig (i kläderna) och går in för att äta. Fryser då nästan...
Svar
3
· Visningar
259
Kropp & Själ Jag har blivit kallad till hälsokontroll. Det står i brevet att man får inte äta 10 timmar före, förstår att det har med värdena att...
2
Svar
20
· Visningar
1 095
Senast: movi
·
Svar
763
· Visningar
39 668
Senast: Enya
·
Fritid Tänkte skaffa en sovsäck för hemmabruk i första hand, ifall värmen försvinner. Har aldrig ägt en sovsäck och vet inte vad man ska tänka...
2
Svar
25
· Visningar
759
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp