Vad gör vi? Del CXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känns lite awkward att sitta och diskutera ny rekrytering samtidigt som konsulten som är inhyrd för jobbet sitter i samma rum.
Sen fattar chefen inte varför jag inte vill prata om hur konsulten fungerar när jag sitter i samma rum som konsulten. Problemet med Teams :D Skickar sms till chef att hen faktiskt sitter i samma rum som mig. :p
 
1631611255464.png

Moster på släktgården hälsar att somaren är borta!
 
Sitter i boxen och slappar en stund medan hästen min kopplar av :heart; är hungrig men ja hästen är trött och tyckte visst det var väldigt skönt att jag strödde upp boxen igår på hennes vilodag (de sover ute om nätterna ännu). Hörde en duns när jag var på toaletten, älskade hästen 🥰. Innan dess red vi en härlig sväng i alla gångarter; vi var ute så gott som en timme; i stället för att rida hem som planerat passade vi på att rida upp i en liten skog utmed hemvägen för att kolla upp lämpliga backar att klättra i, härligt! Var ju alldeles för härligt väder (frisk höstluft och sol) för att inte rida ut 😍.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag fryser ständigt och ett vanligt senario är att jag jobbar mig varm/svettig (i kläderna) och går in för att äta. Fryser då nästan...
Svar
3
· Visningar
268
Kropp & Själ Jag har blivit kallad till hälsokontroll. Det står i brevet att man får inte äta 10 timmar före, förstår att det har med värdena att...
2
Svar
20
· Visningar
1 103
Senast: movi
·
Svar
809
· Visningar
42 840
Senast: Scata
·
Fritid Tänkte skaffa en sovsäck för hemmabruk i första hand, ifall värmen försvinner. Har aldrig ägt en sovsäck och vet inte vad man ska tänka...
2
Svar
25
· Visningar
763
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • Engelsk grammatik
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp