Vad gör vi? Del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är knappt vaken trots att jag vart uppe sen 4.30 :wtf: helst slut. Jag har massor att göra efter jobbet men vill bara sova. Förkyld är jag också :meh:
 
Dags att köra till en ny dag på jobbet alldeles strax! Precis som @Diabetikern så värdesätter jag den första oftast väldigt lugna timmen när man är näst intill själv och får en chans att ta en extra kopp kaffe och försöka planera vad man ska göra resten av dagen :) . (Sedan händer det alltid ett antal oväntade saker som omkullkastar planeringen - men det är ju en annan femma ;) !)
 
Jag är vaken för att mina grannar är vakna... suck.. den ena ska jag knacka på hos i em o snällt be ifall hon kan dämpa sig lite på mornarna. De andra i den andra porten ska jag nog gå å fråga om de inte ska göra slut... de bråkar ju bara ändå!

Är det inte så att typ mellan kl 23 o 07 ska man vara lite tyst i lgh? Eller?

//r
 
Ambulansen åkte för en stund sedan. Sambon rasade ihop på golvet och skrämde livet ur mig. De kunde dock inte hitta annat än högt blodtryck så det blir VC och läkare imorgon. Jag är dock fortfarande orolig.. :(
:heart Hoppas att ni får lite bättre svar i dag, det är otäckt när folk rasar ihop.
 
Hmm Då har vi lite olika smak .Såg att det varit andra kändisar där och spelat som dire straits och andra bra grupper .Men vi åt innan det började och i pausen .Rätt god mat men dom hade ju för tusan glömt potatisen så vi begärde in potatis och fick en liten skål som vi nästan slogs om .Tydligen skulle man äta någon typ av grönsak till i stället för potatis .Vi satt nästan högst upp och bara det var en upplevelse för det var långt ner till där dom stod och väsnades .Man fick nästan svindel när man tittade ner .Många trappor och gångar vi gick igenom för att komma på plats och man fick vara tyst som en mus .Så gillar du det tycker jag du ska åka dit för det var en upplevelse att bara se det och bara vara i The Royal Albert Hall så att musiken inte föll mig på läppen var en annan sak men man är väl inte tillräckligt intresserad .Ska kolla om jag hittat bilderna jag tog där inne

Åh Dire Straits :love:
 
Ambulansen åkte för en stund sedan. Sambon rasade ihop på golvet och skrämde livet ur mig. De kunde dock inte hitta annat än högt blodtryck så det blir VC och läkare imorgon. Jag är dock fortfarande orolig.. :(

Men vad läskigt! Hoppas på att det inte är nåt allvarligare än blodtrycket :heart
 
Sitter och spanar på vinterjackor men vill inte lägga ut någon större summa då jag förhoppningsvis inte kommer kunna ha den så länge. Men den jag har nu funkar inte länge till.. Vänta ut och se om det kommer något på rean..

Dricker min vaniljlatte å ska få liv i mini så hon kommer till förskolan idag. Den där migränen sitter bakom pannan idag och lurar. Hoppas det förblir i oförändrat läge eller bättre men chanserna är så höga :crazy:
 
Morgon. *letar fram kaffet* Prata med mig på egen risk atm. November kan äta bajs. *går och ställer mig i ett hörn och är arg/ledsen*
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
50 51 52
Svar
1 032
· Visningar
29 719
Skola & Jobb Hade velat resa utomlands i februari eventuellt då jag har något att fira. Men sportlov innebär ofta dyrare resor och då vi inte har...
Svar
13
· Visningar
697
Kropp & Själ Jag vänder mig till Bukefalos, då det är det största forum/grupp jag känner till, där en majoritet är kvinnor och många dessutom aktiva...
Svar
12
· Visningar
1 147
Senast: Ajda
·
Kropp & Själ Jag har kontaktat 1177 men får vänta på svar. Så i väntan på det tänkte jag fråga här vad ni tror orsakar problemet. Min vänstra tumme...
Svar
7
· Visningar
1 228
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023

Omröstningar

Tillbaka
Upp