Vad GÖR vi? Del XCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag älskar borriggen (när särbon jobbar natt somnar jag ofta till ljudet av hans rigg i örat :love:). När vi drog igång senaste projektet var det verkligen: "Nu är allt som det ska vara igen". Min absoluta favorittid är när jag går ut till riggen på kvällen ensam, det är mörkt och enda ljuset är pannlampan på hjälmen (och det från riggen givetvis men det kan vara någon km dit). Det är då jag lever :heart

Mitt andra vinterjobb är också adrenalinknarkande (i högsta grad!) och involverar maskiner :laugh:
Och det är förmodligen då jag skulle dö av antingen skräck, panik eller ångest (eller en blandning av dem) :o :rofl:

Det är verkligen tur att vi alla är olika och gillar olika saker! :p
 
Grillat 😋! Väntar bara på hemgjorda potatisklyftor som är i ugnen just nu...

Väntar fortfarande på att "folknätet", dvs Telia, ska kicka igång. Vi har varit utan bredband/TV/telefoni sedan ca kl 13 igår. Japp - har felanmält. Två gånger till och med.
 
Min grill är ju sönder
Skulle på cruising och lite kalas men har feber och orkar inte.
Så får bli rester från igår
 
Så himla härligt väder ute. Och jag måste sitta inne och jobba. Buhu! Men om jag jobbar undan mycket idag kan jag vara ledig i morgon hoppas jag. Saknar min pålle!
Dessutom hade vi fått myror i badrummet idag. :O
Nu är krig inlett och jag har kört popcorn i mixern och strött ut där de jävlarna verkar vara.
 
I dag startar dagen sakta ... jag vantar ut att hundarna vaknar och sager till att det ar dags innan jag tar ut dem och sedan ska vi jobba lite for att de ska bli nojda. Sedan ska nya utemobler skruvas ihop till tra dacket pa baksidan.
Det ska ocksa bli bade bad och pedikyr for hundarna i dag innan vi ska bort i kvall.
 
Så himla härligt väder ute. Och jag måste sitta inne och jobba. Buhu! Men om jag jobbar undan mycket idag kan jag vara ledig i morgon hoppas jag. Saknar min pålle!
Dessutom hade vi fått myror i badrummet idag. :O
Nu är krig inlett och jag har kört popcorn i mixern och strött ut där de jävlarna verkar vara.

Gillar inte myror popcorn? :confused: Märkliga kryp :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
15 16 17
Svar
322
· Visningar
11 355
Senast: Lingon
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 249
Senast: Sassy
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
378
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 499
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp