Bukefalos 28 år!

Vad GÖR vi? Del XCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag behöver pysselhjälp! Vad kan jag trycka på en tröja till en 7-åring som älskar melodifestival, glitter och glamour? Jag har helt tomt på idéer! Har hittat den perfekta vinylen (regnbågsfärgat glitter) men motiv? Det står helt still.. Han gillar att dansa också.

Så svårt! Det är lättare med de mindre barnen. Dels känner jag dem bättre, dels är de nöjda bara det är rosa eller traktorer. Den äldsta är svår..
 
Vad jag gor, kan man undra. Jag har varit ute pa aventyr med tva av avkomman. Super trevlig trip till "Hood river" och ett bryggeri (imagine that! med de tva av avkomman som brygger sjalva) och en trevlig promanad langst floden.

Oregon har flest bryggerier i USA och tillverkar mer ol an jag trodde man kunde dricka. :cautious::p De flesta bryggerierna distribuerar till naromradet och om det finns tillrackligt till staten och sedermera resten av landet.
Det var en rad till med cicterner innehallande ol och bryggeriet hette "pFriem Family Brewers" och ar tydligen ett "micro brewery".
IMG_7223_zpsem6ko8dw.jpeg


Listan med sorters ol de tillverar ar ganska imponerande
IMG_7225_zpspud3jliv.jpeg


Oregon ar vackert!
IMG_7217_zpsifz6frre.jpeg


Och det har ar sa "Only in America". Om man inte har en flytvast till sitt barn kan man lana har. Staten's lag sager att alla barn 12 eller yngre maste ha flytvast om de ar "pa" vattnet och da ser man till att det finns lane flytvastar i stats parkerna.
IMG_7228_zpsztcxzfcp.jpeg
 
Sitter och njuter av att det är ledig dag idag. Att börja dagen med hundmys och bra musik är inte helt fel :)

Drömde förövrigt heltokigt inatt. I drömmen gick jag och pratade med ena favoritkollegan. Han gick och pratade om hur han tyckte att jag var en av de absolut värsta människor han träffat, att jag var tråkig, korkad, dålig på allt och allmänt vidrig. Visserligen råkade jag göra honom arg igår genom att klanta mig så att det påverkade honom, men det var bara tillfälligt och vi båda hade kul ihop senare under dagen, så att drömma sådär var utan tvekan en lite lätt överreaktion från min hjärna :cautious: Måste berätta om den drömmen för honom på tisdag.
 
Jag behöver pysselhjälp! Vad kan jag trycka på en tröja till en 7-åring som älskar melodifestival, glitter och glamour? Jag har helt tomt på idéer! Har hittat den perfekta vinylen (regnbågsfärgat glitter) men motiv? Det står helt still.. Han gillar att dansa också.

Så svårt! Det är lättare med de mindre barnen. Dels känner jag dem bättre, dels är de nöjda bara det är rosa eller traktorer. Den äldsta är svår..
Melodifestivalens logotyp :up:
 
Jag behöver pysselhjälp! Vad kan jag trycka på en tröja till en 7-åring som älskar melodifestival, glitter och glamour? Jag har helt tomt på idéer! Har hittat den perfekta vinylen (regnbågsfärgat glitter) men motiv? Det står helt still.. Han gillar att dansa också.

Så svårt! Det är lättare med de mindre barnen. Dels känner jag dem bättre, dels är de nöjda bara det är rosa eller traktorer. Den äldsta är svår..

Vad gillar han för dans? Det som ploppar upp i mitt huvud är någon stiliserad dansare.
 
Blir så jävla trött. Jag kom äntligen till skott och skulle byta däck på bilen (ja, jag vet att jag är sent ute) och får inte loss det första däcket jag gett mig på. Bultarna släppte fint men resten sitter fast. Det är ju inte första gången det händer och jag tror att jag har satt kopparpasta på alla kontaktytor tidigare.

Jag orkar fan inte åka iväg med sånt här och vet inte ens vart jag ska åka. Det är ju helg. Dessutom är lönekontot tomt.
 
Jag är så jävla dålig på att hantera motgång så nu är jag väl sur och förbannad resten av dagen.

Biljävel.
 
Fick in tentan igår, slutligen. Svettigt som tusan.

Soligt och vackert idag, ska ut på promenad och samla D-vitamin.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
16 804
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
5 392
Senast: Eurydome
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
5 132
Senast: Sassy
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
507
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp