Vad GÖR vi? Del XCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
En person delar på facebook en video. Blir då emotsagd av någon annan som tycker att budskapet i videon är riktigt korkat (med rätta).

Personen hävdar att den bara delar videon och man stödjer inte nödvändigtvis innehållet för att man delar :meh:

Jag: eller så blev man vuxen när man fyllde 18 och är numera ansvarig för sina egna handlingar, delningar av videor t.ex.
 
En person delar på facebook en video. Blir då emotsagd av någon annan som tycker att budskapet i videon är riktigt korkat (med rätta).

Personen hävdar att den bara delar videon och man stödjer inte nödvändigtvis innehållet för att man delar :meh:

Vafan är det för fel på folk... :banghead:
 
Förresten: anlänt i nya landet, inga problem än så länge. Lyckades hitta chauffören de skickat och blev installerad på ett hotel. Har varit på nya jobbet hela dagen, fått ett eget skrivbord och ett "eget" kontor. Fantastiskt fint eftersom arbetsplatsen är i en tropisk botanisk trädgård :bump:

I morgon hälsoundersäkning och i över morgon arbets kontrakt skrivning om allt går som det ska :)
 
Assisterat med trädfällning och fått bort de av fulbjörkarna som skulle väck här vid huset :banana:
Har också hunnit med lite lövkrattande och fått upp nya klädlinor, så nu väntar jag på att maskinen ska gå klart så att jag kan hänga tvätt :D

Dessutom är det shorts och linneväder här idag :love: :love: :love: :love:
 
Daghunden nyss hämtad och jag har blandat en proteindrink till mellanmål. Går trögt att jobba idag efter en härlig långhelg men det är bara att kämpa på :p
 
Nu blev jag deppig. Inte nog med att de halvnakna männen klätt på sig och givit sig av, min favoritklänning passar inte längre.. Jag går upp upp upp i vikt hela tiden, trots stenhård kaloriräkning..
 
Hur hittade du plats på läktare under tak? Eller du kanske inte ska dit på helgen?

Jag bokade via länken och fick under tak på den läktaren som är brevid falsterbo läktaren. (kommer inte ihåg vad den heter) inte hedin läktaren Hade samma tur förra året bokade sent men fic dit. Har bokat lördagen med darbyt
 
Jag bokade via länken och fick under tak på den läktaren som är brevid falsterbo läktaren. (kommer inte ihåg vad den heter) inte hedin läktaren Hade samma tur förra året bokade sent men fic dit. Har bokat lördagen med darbyt
Jag tänkte också åka dit på lördagen. Hittar dock bara kombibiljetter?
 
Kokar potatis till middag och håller koll på mina citronbrownies i ugnen. Jag tror att de kan bli riktigt goda - men vänta tills IMORGON för att kunna smaka..... TORTYR...... :arghh::D

https://kitchenfunwithmy3sons.com/l...85gkTVOm_X1cgMyTElwNVmGraCKcooFWGANS3y5Dd7gIg

Jag kommer dock INTE att ha totalt sex matskedar rivet citronskal - då hade jag fått riva skal från sex citroner :eek: Det blir typ två matskedar, ungefär vad jag fick ut av två citroner. Men mängden citronsaft blir nog ungefär rätt enligt receptet.....
 
Kokar potatis till middag och håller koll på mina citronbrownies i ugnen. Jag tror att de kan bli riktigt goda - men vänta tills IMORGON för att kunna smaka..... TORTYR...... :arghh::D

https://kitchenfunwithmy3sons.com/l...85gkTVOm_X1cgMyTElwNVmGraCKcooFWGANS3y5Dd7gIg

Jag kommer dock INTE att ha totalt sex matskedar rivet citronskal - då hade jag fått riva skal från sex citroner :eek: Det blir typ två matskedar, ungefär vad jag fick ut av två citroner. Men mängden citronsaft blir nog ungefär rätt enligt receptet.....

Ååååh! Du är fasiken en tortyrmästare! :devil:
Jag har däckat i sängen astrött och aaashungrig. Det där såg inte direkt äckligt ut. 😂
 
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta längre. Chef en släppte bomben imorse och så kollegan är sjukskriven till Maj. gahh han har inte jobbat en hel j*vla månad detta året.
 
Sitter hemma med te och naturgodis. Kan också konstatera att jag nu har ont i båda mina knän, eller rättare sagt, känner mig så stel att det knappt går att böja dem... Jag skyller allt på den satans avstängda hissen hemma, för sådana här problem har jag inte haft innan den började bråka. Nu är den i alla fall igång, för tillfället...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
15 16 17
Svar
322
· Visningar
11 355
Senast: Lingon
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 249
Senast: Sassy
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
378
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 499
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp