Vad GÖR vi? Del XCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Helt slut
Jobba imorgon med sen helg
Ska inte göra ett jota höll jag på att säga men jag ska städa lite i helgen bara
 
Haft en dålig natt/morgon, så jag stannade hemma från jobbet idag...
Efter mkt velande fram och tillbaka har jag bestämt mig. Ska åka med till Örebro auktionen på lördag. Fast det blir ju jobbigt. En hel dag, vi åker 7.30 från U-a och kommer hem runt 22tiden... Mkt folk och trängsel
 
Ska snart åka in till stan och träffa advokaten. Hoppas att jag förstår tillräckligt mycket. Advokattyska är inte mitt ämne. Min bästa vän har lovat att vara standby om jag behöver hennes hjälp.
Sov uselt i natt. Fitnessklockan klockade 2,27 timmars sömn...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
14 15 16
Svar
312
· Visningar
10 860
Senast: Tranan
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 473
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 380
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 369

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp