Vad gör vi nu då? Del XCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bullfest!
IMG_20180714_110331_674.jpg
 
Ångrar lite att jag inte cyklade till jobbet idag. Har tydligen bara 6km till stället jag är på idag.
Hoppar runt i hela kommunen och har olika arbetsplatser var dag. Men just idag hade jag kunnat ta cykeln.
 
Har nu klonat min systemdisk + resten, bör starta om datorn enligt instruktioner, men vågar inte riktigt när det är match om 2 timmar :nailbiting:

Dessutom vill jag ha systemdisken på SATA 1 men naturligtvis finns det inte någon manual som visar vilken som är det- :arghh:
 
Köpt rödvin och pridebubbel inför äventyr nästa vecka. Ätit en halv jättepåse chips och känner mig lite sådär svullen och äcklad. Men Ramlösa Mango var jättegod!
 
Har spenderat ett antal timmar på en auktion idag (utomhus). Tyvärr blev spegeln som jag var intresserad av alldeles för dyr för min smak. Utropspriset och mitt maxbud var samma..... :crazy: Och eftersom jag inte VET värdet av spegeln är jag inte intresserad av att betala mer än dubbelt det jag hade tänkt mig. Fakta kring spegeln var - i mina ögon - rätt svävande. Men.....det går säkerligen flera tåg..... :)
 
Jag blev kord till sjukhuset straxt fore 8 I gar kvall :cautious: trots att jag tankt vanta tills Mondag, eller atminstone i dag. Jag hade ont i brostet, men det far jag ganska ofta och hor ihop med nar jag har mycket luft i magen, eller nat, da det blir battre sa fort luften gar ur ... oavsett vilken vag den tar.

Sonen som jag rakade namna ont i brostet for (medans vi bada kontstaterade hur mycket jobbigara det ar att bara ga korta strackor nu i varmeboljan (+35*C) och jag sa att jag sa latt blev yr nu, insisterade pa att jag skulle aka in.
Pa en gang. Trots att jag papekade att jag ju ofta har ont just sa, aven om det var mer an vanligt ... och att min trotthet och muskelsvaghet sakert kom fran varmen. "Snalla mamma, jag vill verkligen att du aker in nu i kvall och inte vantar" sa han. Som en lydig mor sa sa jag till Maken att det var dags att aka in.

3 minuter efter att jag uppget namn och varfor jag var dar kom en tjej med en EKG och kladdade pa alla sma plattor, hon hade resultatet (EKG bra) pa mindre an 5 minuter efter att jag gick in genom dorren. De tog en omattlig mangd blod och korde mig till rontgen och docktorn konstaterade att det onda i brostet ar ett brack i diafragman, dar en bit av magsacken fastnar ... OCH aldeles for lite potassium. o

I dag sitter jag har som en mycket gammal vissnad ros ... Jag kom inte hem forran straxt efter midnatt for att ta ut hundarna pa en kiss runda. ... har skulle jag vilja ha en gaspande smilie
 
Jag blev kord till sjukhuset straxt fore 8 I gar kvall :cautious: trots att jag tankt vanta tills Mondag, eller atminstone i dag. Jag hade ont i brostet, men det far jag ganska ofta och hor ihop med nar jag har mycket luft i magen, eller nat, da det blir battre sa fort luften gar ur ... oavsett vilken vag den tar.

Sonen som jag rakade namna ont i brostet for (medans vi bada kontstaterade hur mycket jobbigara det ar att bara ga korta strackor nu i varmeboljan (+35*C) och jag sa att jag sa latt blev yr nu, insisterade pa att jag skulle aka in.
Pa en gang. Trots att jag papekade att jag ju ofta har ont just sa, aven om det var mer an vanligt ... och att min trotthet och muskelsvaghet sakert kom fran varmen. "Snalla mamma, jag vill verkligen att du aker in nu i kvall och inte vantar" sa han. Som en lydig mor sa sa jag till Maken att det var dags att aka in.

3 minuter efter att jag uppget namn och varfor jag var dar kom en tjej med en EKG och kladdade pa alla sma plattor, hon hade resultatet (EKG bra) pa mindre an 5 minuter efter att jag gick in genom dorren. De tog en omattlig mangd blod och korde mig till rontgen och docktorn konstaterade att det onda i brostet ar ett brack i diafragman, dar en bit av magsacken fastnar ... OCH aldeles for lite potassium. o

I dag sitter jag har som en mycket gammal vissnad ros ... Jag kom inte hem forran straxt efter midnatt for att ta ut hundarna pa en kiss runda. ... har skulle jag vilja ha en gaspande smilie
Lät effektivt och bra, och skönt att få en diagnos, antar jag :) ?
 
Jag blev kord till sjukhuset straxt fore 8 I gar kvall :cautious: trots att jag tankt vanta tills Mondag, eller atminstone i dag. Jag hade ont i brostet, men det far jag ganska ofta och hor ihop med nar jag har mycket luft i magen, eller nat, da det blir battre sa fort luften gar ur ... oavsett vilken vag den tar.

Sonen som jag rakade namna ont i brostet for (medans vi bada kontstaterade hur mycket jobbigara det ar att bara ga korta strackor nu i varmeboljan (+35*C) och jag sa att jag sa latt blev yr nu, insisterade pa att jag skulle aka in.
Pa en gang. Trots att jag papekade att jag ju ofta har ont just sa, aven om det var mer an vanligt ... och att min trotthet och muskelsvaghet sakert kom fran varmen. "Snalla mamma, jag vill verkligen att du aker in nu i kvall och inte vantar" sa han. Som en lydig mor sa sa jag till Maken att det var dags att aka in.

3 minuter efter att jag uppget namn och varfor jag var dar kom en tjej med en EKG och kladdade pa alla sma plattor, hon hade resultatet (EKG bra) pa mindre an 5 minuter efter att jag gick in genom dorren. De tog en omattlig mangd blod och korde mig till rontgen och docktorn konstaterade att det onda i brostet ar ett brack i diafragman, dar en bit av magsacken fastnar ... OCH aldeles for lite potassium. o

I dag sitter jag har som en mycket gammal vissnad ros ... Jag kom inte hem forran straxt efter midnatt for att ta ut hundarna pa en kiss runda. ... har skulle jag vilja ha en gaspande smilie
Krya på dig ! (o kom inte hem, här är det +31C just nu)
:wtf:
 
Jag somnade visst på verandagolvet och blev liggande där i flera timmar. Även om jag vaknade till ibland och vände på mig så var det omöjligt att vakna. Men till sist lyckades jag. Gäääsp.
 
Lät effektivt och bra, och skönt att få en diagnos, antar jag :) ?

Vansinnigt effektivt. Hastigheten som EKGt togs med var verkligen fantastiskt. Jag fick inte ens ga pa toa innan.

Krya på dig ! (o kom inte hem, här är det +31C just nu)
:wtf:

Tack!
Har ligger vi lite hogre i temperaturer just nu, men det finns a andra sidan AC nastan overallt (det ar dock inte ovanligt med villor utan AC har i det nordvastra hornet. Just nu kommer hettan norrifran. :confused: :crazy: Sabla Kannadensare.:laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 794
Senast: Badger
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 103
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 451
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 261

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp