Vad gör vi nu då? Del XCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vansinnigt effektivt. Hastigheten som EKGt togs med var verkligen fantastiskt. Jag fick inte ens ga pa toa innan.



Tack!
Har ligger vi lite hogre i temperaturer just nu, men det finns a andra sidan AC nastan overallt (det ar dock inte ovanligt med villor utan AC har i det nordvastra hornet. Just nu kommer hettan norrifran. :confused::crazy: Sabla Kannadensare.:laugh:
I Florida är det aldrig så här jävla varmt för vi har AC inne men här i Svedala är det lika varmt inne som ute, suck. Japp är det inte Mexico så är det Canadas fel :D
 
det tog fem timmar att migrera systemet från en hdd till en annan, fem minuter för själva migrering, fem timmar med hårddiskar, sata kablar, interna connectors och cpu fläkt.
 
Älskar min utsikt i nya läggan! Nyss tuffade en båt förbi utanför!
Well, sen är det ju en del tåg också nedanför :angel: men har nästan blivit tågintresserad under de veckor jag bott här :p Men det dundrar en del när godstågen drar förbi och man måste ha öppna fönster. Vilket jag måste ha nu för att inte smälta bort helt :p
 
Älskar min utsikt i nya läggan! Nyss tuffade en båt förbi utanför!
Well, sen är det ju en del tåg också nedanför :angel: men har nästan blivit tågintresserad under de veckor jag bott här :p Men det dundrar en del när godstågen drar förbi och man måste ha öppna fönster. Vilket jag måste ha nu för att inte smälta bort helt :p
Jag ger dig nån månad sen hör du inte tågen längre. (Oldie som har bott nära järnvägen)
 
Nu tror jag äntligen sista möbeln är byggd. Satan i helvete vad varmt det varit idag! Inte bästa vädret för flyttpack och möbelbygg. Jag har typ ingen hud kvar på fingrarna, nackspärr, paj rygg och blåmärken på knäna. Imorgon får sambon laga det han kan med kiro-snyting.
Nu ligger jag och lyssnar på syrsorna och myser. Älskar det här stället!
 
När bebis sover gott så ligger jag själv vaken :meh:. Undrar om det kan bero på att jag typ sov hela dagen igår :o?
 
Ska åka och hämta hö idag. Fyrkantig storbal på 400 kg som kommer att behöva öppnas och bäras in för hand. Men jag är lycklig att jag HAR hästmat :) !

Har även hittat västeråsgurkor i affären idag - så här ska läggas in gurkor :up: ! Ska bli himla kul faktiskt. Jag älskar att experimentera och testa sådant jag aldrig har testat förut.
 
Gick ut och hämtade ett par tomater, lite mangold, squash och lök.

Inte många minuter ute, men nu har jag hjärtklappning och är yr. Behöver hämta hatten från gäststugan till nästa utevistelse.

Jävla väder.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 703
Senast: Badger
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 060
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 391
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 101

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp