Vad gör vi nu då? Del XCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är otroligt hungrig men ingen lust att laga mat i värmen. Vad äta? Åt glass igår så det är väl inte helt lyckat. Om jag hade köttfärssås i frysen så skulle det kunna blir veckans pasta. Hur kan man ha så mycket mat hemma och ingenting att äta. :confused:
 
Är otroligt hungrig men ingen lust att laga mat i värmen. Vad äta? Åt glass igår så det är väl inte helt lyckat. Om jag hade köttfärssås i frysen så skulle det kunna blir veckans pasta. Hur kan man ha så mycket mat hemma och ingenting att äta. :confused:

Det är väl som med kläder. Garderoben är full men ingenting har man att klä på sig!

Stor igenkänningsfaktor, det är likadant här... :cautious:
 
Jag har kvar entrecote i kylen från Nikita, men det ska marineras till bulgogi när jag köpt vårlök imorgon. Snabbmakaroner och grillkorv?

Dessutom får inte Nikita mer nu. :grin:
 
Min kattväska sjunger på sista versen. Funderar på att köpa en sån här

305015_rucksack_tragetasche_sightseeing_01_dsc9361_8.jpg


305015_rucksack_tragetasche_sightseeing_02_dsc9364_2.jpg
 
Jag är överlycklig för jag kom precis på ett skitsmart sätt att få plats med ett platsbyggt skafferi i mitt kök :banana: !

Nu hoppas jag bara att jag inte är totalt ute och seglar på måtten jag ritat upp i huvudet mellan ena väggen och fönstret, då kommer jag bli DJUPT besviken när jag kommer hem och mäter.... :p
 
Är skapligt irriterad på svärmorsan. Hon ringde sambon nyss och skällde ut honom för att han inte ringt henne på lite drygt en vecka. Hon vet att vi haft problem med vattnet och att vi haft fullt upp med hantverkare och rörmokare pga det. Vill man prata kan man väl för fan ringa själv och istället för att dra på sig nån jävla offerkofta?!
 
Är skapligt irriterad på svärmorsan. Hon ringde sambon nyss och skällde ut honom för att han inte ringt henne på lite drygt en vecka. Hon vet att vi haft problem med vattnet och att vi haft fullt upp med hantverkare och rörmokare pga det. Vill man prata kan man väl för fan ringa själv och istället för att dra på sig nån jävla offerkofta?!

passiv-aggressiv?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 722
Senast: Badger
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 072
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 417
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 218

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp