Bukefalos 28 år!

Vad gör vi nu då? Del XCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh.....:love:
20180710_212417.jpg
 
Ok, Åkte till Rom idag. Jag lyckades glömma checka in oss så det kostade 1100 kr extra, tappade min plånbok som nu är borta, jag missade läsa det finstilta för biluthyrning och de ville ha 8000 i deposition så vi har ingen bil fast den är betald och jag tappade mina glasögon så de har gått sönder...
 
Upptäckte att jag har bin i gamla sopskåpet, undrar hur dom tog sig in?
Jaja det används ju inte längre och är av plåt så att dom ska gnaga sig igenom är
i så fall en sensation.
Dom stör inte mig så dom får gärna stanna. :)
 
Ok, Åkte till Rom idag. Jag lyckades glömma checka in oss så det kostade 1100 kr extra, tappade min plånbok som nu är borta, jag missade läsa det finstilta för biluthyrning och de ville ha 8000 i deposition så vi har ingen bil fast den är betald och jag tappade mina glasögon så de har gått sönder...

Det låter som en sån där semester man skrattar åt om 20 år. Just nu måste det vara absolut skit. Du har naturligtvis spärrat alla korten? Kan någon låna dig 8000 även om det är ganska saftigt, du kommer få tillbaka det om du inte kraschar innan ni lämnar tillbaka bilen. Kan någon annan köra? Vet inte vilken styrka du har, men bättre nu på semestern än när du jobbar. Har du en drulle försäkring kan du säkert få tillbaka en del av kostnaden av glasögonen i alla fall.

Kramar och hoppas, trots katastrofstarten! att du har en bra semester. :up:
 
Vi har fortsatt packa upp och bygga möbler. Min rygg är helt slut! Hittade iaf sakerna till behandlingsmaskinen. Så nu kan vi behandla varann med den och sambon får kiroprakta mig efter.
Imorgon kommer elektriker. Och vi ska fortsätta med samma som idag.
Men jag tänker iaf ta ledigt och träna pålle för första gången sen flytten. ❤️
 
Det låter som en sån där semester man skrattar åt om 20 år. Just nu måste det vara absolut skit. Du har naturligtvis spärrat alla korten? Kan någon låna dig 8000 även om det är ganska saftigt, du kommer få tillbaka det om du inte kraschar innan ni lämnar tillbaka bilen. Kan någon annan köra? Vet inte vilken styrka du har, men bättre nu på semestern än när du jobbar. Har du en drulle försäkring kan du säkert få tillbaka en del av kostnaden av glasögonen i alla fall.

Kramar och hoppas, trots katastrofstarten! att du har en bra semester. :up:
Tack snälla:love: Det mesta har löst sig, mannen kan laga glasögonen väl hemma, jag har med mig linser, vi ska hyra hoj på ett annat ställe istället och plånboken är upphittad på flygplatsen i Sverige :)
 
Jaha då var jag tillbaka på hotellrummet, jobbat färdigt för dagen. Vad ska jag hitta på nu? Har plockat lite av morgondagens jobb så det är lugnt på den fronten. Kommer nog vara hemma i vettig tid imorgon.
 
Det ar aldeles forskrackligt sa mycket jag hinner leta efter och handla pa natet nu nar den har traden ror sig sa sakta. :cautious: Nu ska jag leta vidare efter retreiverkoppel med en liten horn bit som stopp som vannerna i Sverige kan ta med sig nar de kommer hit. :p
 
Usch vad tråkigt jag har!
Varit ute och gått en och en halv timme idag igen. Shoppade två nya T-shirts av bara farten. Nu sitter jag på hotellrummet och löser korsord. Funderar på att gå och köpa kolsyrat vatten bara för att jag gillar bubblor. Men är det värt det?
 
Har precis kommit hem från vår spontanresa till Gävle. Fiskarna behövde kalktabletter, vi ville ha något att göra, så vi bokade en natt på hotell och åkte till Gävle och köpte fiskmat :rofl::love:
Nu ska sambon skruva ihop våra nya utemöbler och jag hoppas att han inte behöver hjälp. Soffan var väldigt bekväm nu.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 818
Senast: Badger
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 122
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 478
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 326

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Hur valde ni uppfödare?
  • Fästingmedel på innekatt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp