Vad gör vi nu då? XCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu är kalaset slut. Vi har städat och fixat till lokalen, så det är bara att lämna in nyckeln i morgon.
Är riktigt trött nu - både av allt "surr" och av att servera mat, fika mm. Och min rygg värker, ännu mera nu:( Så det blir att gå till drop-in på Vårdc. i morgon bitti. Och sjukanmäla mig på jobbet
 
Sett byns finast pyntade balkonglåda idag. :love:
1537726410561.png
 
Känner mig som världens största boll ungefär. Herregud vad jag vräkt i mig mat. MEN jag har vräkt i mig så mycket mat att det helt enkelt inte finns plats i magen för godis. Sååå, dag två utan godis avklarad. Förhoppningsvis kommer jag vara piggare och klarare i skallen imorgon på jobbet än vad jag var förra veckan. Märker att jag påverkas extremt mycket av vad jag äter, så för både min och kollegornas skull måste jag försöka ta hand om mig lite nu...
 
Försöker komma på vad en serie heter men står helt still. Något i stil med ”best times” men det verkar inte stämma :arghh::arghh:
Kom på 90-talet :cool:
Edit kom på vad den hette! :bow: ”the wonder years” eller på svenska ”en härlig tid”.

Jag är i akut behov av att följa nån serie nu när hösten närmar sig :cool: vill gärna se om denna då det var över 20 år sedan jag såg den. För att se om den är lika bra som jag minns den.
 
Jag bäddar ner mig själc o klappar mig själv på axeln för en riktig jävla kanondag :) har hållt i 2.5 timmars ridlektioin idag, varav 1.5 timme i hällregn, hållt en 30 min teorilektion om hovar och däremellan allmänt stallarbwte och navigerande runt ett TV crew från svt som var på plata för att filma en dag hos oss. Sen när jag kom hem stödade jag, lagade lasagne och JOBBADE (allt hästande är volontärarbete) typ en timme innan jag sa tack o hej för dagen.

Hurra för mig typ!
 
Samlar mig för att ringa vårdcentralen..
Men tungt att andas och sämre med ont i halsen är inte bra...
 
Har tagit semester idag gör att vara med lillungen en stund i skolan. Men fick kliva upp vanlig tid ändå för att skjutsa tonåringen till hennes första dag på sin APL.
 
HERREGUD!! Makens kompis är här. Han smaskar när han dricker vatten :cautious: Vi bjuder på mat och han säger att han inte äter förrän kl 18, men han vill ha en macka. När maken säger att brödet är djupfryst suckar han och knorrar något om att det inte är gott. Maten står på spisen, färdig att ätas men nehej det duger inte. Oförskämda människa :mad:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 368
Kropp & Själ Är permanent sjukskriven på 75% sedan många år tillbaka pga fibromyalgi. Jobbar 25% men jag mår verkligen inte bra. Tröttare än...
Svar
8
· Visningar
1 471
Senast: Angel
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 535
Senast: sjoberga
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
738

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp