Vad gör vi nu då? XCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag satt och googlade på tinnitus och på 1177 stod det att man skulle söka vård om man hade tinnitus på bara ett öra och det hållit i sig i några veckor.

Okej... jag har haft det på vänster öra sedan i vintras. Visst kan det vara störande men jag vet inte om jag orkar bry mig. Men jag skulle nog behöva få det där örat spolat igen då jag tror att jag åter fått vax jag inte får bort själv. Jag hör dåligt i alla fall.
 
London har ett mycket bra Science Museum som jag brukade lagga en halv dag pa om barnen trottnade pa att "strosa pa sta'n" och efter att Hamleys' var avverkat ... for 15 ar sedan, eller sa. :D
Men aven utan det tror jag inte att man kan "inte ha nagot att gora" i London. :cautious::p

Science har vi varit på. Alla stora museum faktiskt.

Pengarna är slut så vi kan inte göra så mycket.. Strosa runt Gör vi typ hela tiden. Open house ska vi kolla in @Stefffie fast ingen an oss är intresserade av hus egentligen...

Vet inte vad vi ska hitta på imorgon. Har några timmar att fördriva innan flyget går. Och som sagt, inga pengar. Vi har så vi kommer till tågstationen, that's it.
 
Sitter och läser husförhörslängd från 1770-talet och är imponerad av att det faktiskt är läsligt :) ! Några populära namn på den tiden var: Gunnil, Åke, Pehr, Nilla, Meja, Anna, Bengt, Bengta, Kerstin, Brita, Cajsa, Mertha, Karna, Ola, Elna, Hanna, Johanna, Björn..........

Det finns så mycket historia som inte bara handlar om att rabbla årtal och namn på kungar. Att läsa om vad folk hette, vad de dog av, vad man åt för mat (gamla kokböcker :love:) är ju bara SÅ intressant :) !
 
Vi har varit så jäkla slut idag. Knappt rört oss en meter, käkat pizza etc.
vi skulle bort imorgon. Men vi avbokade. Ska bli sjukt skönt att hinna träna hästen för mig och sambon kan köra ngt som låter i trädgården.
 
Naprapattid bokad.... Jag sörjer min högt älskade ex-naprapat, vars händer tyvärr inte håller för yrket.... :( Hoppas på att den nya förmågan är bra, för jag behöver VERKLIGEN en genomknådning av rygg, axlar, nacke, osv osv osv!

Synd att du inte bor i närheten av mig, då kunde du gå till min naprapat. Han är suverän och har räddat mig många gånger :love: Dock brukar han klaga över att den viss patient ger honom träningsvärk... :angel: :D Han vet att han törs ta i med mig :laugh:
 
Men vad är det för muterad jävla man-cold jag fått??? Helrisig idag igen. Var ju rätt pigg igår..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 450
Kropp & Själ Är permanent sjukskriven på 75% sedan många år tillbaka pga fibromyalgi. Jobbar 25% men jag mår verkligen inte bra. Tröttare än...
Svar
8
· Visningar
1 501
Senast: Angel
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 688
Senast: sjoberga
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
791

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp