Vad gör vi nu då? XCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i soffan och tittar på Netflix. Borde knata bort till grannen och fråga om vi får låna deras ridbana imorgon. Känns som att det kan behövas vid provridning. Men det regnar ute :arghh: suck. Får väl vänta en stund och se om det går över.
 
Sitter hemma, har ätit middag och äter nu choklad och dricker te till efterrätt :d Har åter igen haft en fantastisk dag på jobbet. Ägnade i princip all inomhustid med att prata med en favoritkollega. Vi gör i princip inget annat än retas om allt och inget, och jag får hela tiden se till att vara vaken för att hänga med i alla konstiga svängar hit och dit i samtalen. Jag älskar sådant :D
 
Det regnar. Pa riktigt. Inte bara ett moln med lite regn som far forbi innan solen kommer tillbaka igen (vilket har hant 3 ganger under September). Det kanns som om det inte blivit ljust idag ... och det regnar. Ett latt duggregn, men det ser ut att bli ihallande. Hosten ar har. :meh:
 
Och kallt. Det ar frigging 12*C ute nu :arghh: Aven om vi haft kalla natter den senaste manaden sa har det varit runt 20-25*C pa dagarna ... nu ar det host. 12*C och dags att kla pa sig och satta pa lite varme i huset :down:
 
Förbereder mig på att flytta på mitt eget lilla sätt. Nu har jag lagt ut en bortskänkesannons om mina bokashihinkar (kompost). Kommer inte ha nån nytta av dem i lägenhet. Vemodigt :cry:
 
Sitter här och funderar på varför jag lät minstingen sova så länge förut. Han kommer inte vilja sova än. Och jag borde verkligen fortsätta tvätta men helst vill jag sitta själv framför tvn :cautious:
 
Mina firrar fick lite godis nyss
IMG_20181005_181454_169.jpg
 
Man får verkligen känna på att man lever (och hur dum man är) när man envisas med att ta bägge hundarna varav en vrålstark samojed i flexikoppel och två fulla matkassar helt själv ur bilen för att man bor på tredje våningen. :p
 
Så less på att allt tar sån tid i vården. Veckorna och månaderna går och jag vet inte alls när jag kan förvänta mig en kallelse. Så jäkla kul att bli utsparkad ur systemet :down: när jag väl hade kommit in och nu behöva ta ett varv till för att komma in på nytt. Jag känner mig rätt modstulen.
:heart Hoppas det löser sig snart med vården!
 
Jag känner med dig, har just nu ätit orimligt mycket mintchoklad för att väga upp hela veckans chokladcravings (gott, men alldeles för sött i sådana mängder, jag är en mörk choklad-människa).
Samma här. Jag älskar mörk choklad. Tyvärr tål jag inte att äta för mycket och sist jag råkade trycka i mig en hel chokladkaka så resulterade det i en panikångestattack. Jag fick ju skylla mig själv där.
 
Samma här. Jag älskar mörk choklad. Tyvärr tål jag inte att äta för mycket och sist jag råkade trycka i mig en hel chokladkaka så resulterade det i en panikångestattack. Jag fick ju skylla mig själv där.
Ush då, inte kul med panikångest! Så synd, men bra om du klarar av lite choklad iaf, tänk att vara helt utan :eek: :nailbiting:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 390
Kropp & Själ Är permanent sjukskriven på 75% sedan många år tillbaka pga fibromyalgi. Jobbar 25% men jag mår verkligen inte bra. Tröttare än...
Svar
8
· Visningar
1 479
Senast: Angel
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 562
Senast: sjoberga
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
773

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp