Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Backa tillbaka i tråden så ser du vad du kan förvänta digFunderar på att ta tag i gästrummet, som numera är ett enda kaos där allt skit åkt in.
Backa tillbaka i tråden så ser du vad du kan förvänta dig![]()
jo det här är gubben två gårdar bort som har sin mark på andra sidan min och i stället för att göra en väg på sin mark till sina fält och beten så har han bestämt sig för att använda min fastän den är privat och han har inget servitut. Innan stallägarna flyttade dit och köpte marken använde han vägen som var mer en stig då. Nu är det en iordninggjord väg och han har bråkat till och från om denna väg i 7 år. Dessutom har han bestämt sig för att sätta mig på plats![]()
Gissa vad jag åt idag igen bar för att du bor för långt bortFörsöker att mentalt förbereda mig på att laga mat om två timmar (så den är klar ungefär när sambon kommer hem). Har precis sovit i 2-3h och känner mig som att jag skulle kunna gå och lägga mig för natten redan nu. Men det är inte ett alternativ.
Idag är planen korvstroganoff. Och jag ska bemästra riskokandet. Genom att skriva det här finns ingen återvändo, eller hur?
Där sa du nåt, vi har nog påsris i skafferiet om inte allt gått åt. Köpte hem vanligt ris senast i hopp om att hitta den där riskokaren, men den gömmer sig bra.Gissa vad jag åt idag igen bar för att du bor för långt bort
Ang riset,koka upp vattnet,häll i riset,dra ner till 2an eller motsvarigheten (kokar mitt på 2 röda streck har induktionshäll) kolla det någon gång under tiden.
Annars finn sdet Uncle bens ris i påse som man bara värmer eller vad man nu gör .![]()
Jag gör det men kan inte spela in samtal på iPhoneSpela in gubbFullt tillåtet så länge du hörs också
![]()
Boil in bag, mycket praktiskt, skall kokas i 20 minuter.Gissa vad jag åt idag igen bar för att du bor för långt bort
Ang riset,koka upp vattnet,häll i riset,dra ner till 2an eller motsvarigheten (kokar mitt på 2 röda streck har induktionshäll) kolla det någon gång under tiden.
Annars finn sdet Uncle bens ris i påse som man bara värmer eller vad man nu gör .![]()
Så heter detBoil in bag, mycket praktiskt, skall kokas i 20 minuter.
Och nu är det jag som bor för långt bort@ainasoja Du är inte sugen på hästpromenad?![]()
Jag gör det men kan inte spela in samtal på iPhone![]()